Mensen hier kunnen Wikipedia aanpassen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:33 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik vind Wikipedia betrouwbaarder dan de reacties hier.
Nu kom ik uit de buurt van Twente, maar als ik me hier in de Zaanstreek verspreek en "het raam is los" laat glippen, kijken ze me toch wel vreemd aan...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
In de Zaanstreek lullen ze ook zo stom.
Maar je zegt toch niet "Het slot los doen."?quote:
Ik zat ooit in een Belgische clan (HAHA HIJ SPEELDE GAMES) en die Belgen zeiden het altijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[..]
Ahh, so I see.
Maar ik heb honestly nog nooit een Belg het horen zeggen
Oke, maar Belgen zijn sowieso lame en Vlaams is een kutaccentje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een Belgische clan (HAHA HIJ SPEELDE GAMES) en die Belgen zeiden het altijd.
Ik vind allebei even onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:33 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik vind Wikipedia betrouwbaarder dan de reacties hier.
Ik had er nooit van gehoord totdat ik bij een Zaans bedrijf ging werken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:34 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nu kom ik uit de buurt van Twente, maar als ik me hier in de Zaanstreek verspreek en "het raam is los" laat glippen, kijken ze me toch wel vreemd aan...
Hoezo de 'dus'?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:29 schreef Suusje-V het volgende:
"Ja de achterdeur stond los dus ik heb de voordeur ook gelijk even los gedaan."
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die een subklacht er bij doen, mogen van mij deaud.
quote:Subklacht: Mensen.![]()
Ja, want mensen die lemmings maken zijn wel heullll onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind allebei even onbetrouwbaar![]()
Zeker van jou, na je Mediamarkttopic
believe me, we do.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[..]
Ahh, so I see.
Maar ik heb honestly nog nooit een Belg het horen zeggen
[kansloos modus]quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
Doe mijn BH eens open!
Ja, maar stel nou dat je oma zichzelf buitengesloten heeft. En de achterdeur wel open stond. Maar het hek van de schutting dan weer niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:36 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoezo de 'dus'?
Stel ik ga bij oma op visite en ga via de achterdeur, en zie dat die los staat ga naar binnen, dús ik ga de voordeur ook gelijk even los doen?
Ja, dat heb ik net op Wikipedia gelezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja, want mensen die lemmings maken zijn wel heullll onbetrouwbaar.
Ik ben vast niet de enige uit het oosten die de Ijsel is overgestoken, misschien waren "ze" ook in dat bedrijf geinfilteerd?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik had er nooit van gehoord totdat ik bij een Zaans bedrijf ging werken.
Nu zeg ik het ook wel eens per ongeluk.
Neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:36 schreef pisnicht het volgende:
ook nog nooit van sloffe koekjes gehoord zeker of kapotte melk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |