En nog gratis ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij had hem met gemak willen repareren.
Je kan wel lopen mekkeren over de rechtstaat maar dat hij alles zelf moet betalen ligt toch echt aan z'n verzekering hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef Synthesist het volgende:
schade die de eigenaar van de auto nu zelf moet gaan betalen
Van wie heb je dat gehoord? En hoe weet je of de opgepakte jongens dezelfde zijn als de jongens die inbraken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef Synthesist het volgende:
Nou zie je alles, en worden de daders opgepakt, maar blijkt nu dat ze zijn vrijgelaten omdat ze de buit niet bij zich haddengevolg: schade die de eigenaar van de auto nu zelf moet gaan betalen
laf ben ik zeker niet. ik hoopte alleen dat het nog op een andere manier opgelost kon worden. maar dit was een goede les, de volgende keer los ik het zelf wel op.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:33 schreef Repeat het volgende:
Laffe angsthaas, ik had die Marokkanen met m'n blote handen het licht uit de ogen gemept
Jij weet niet waar je het over hebt....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:32 schreef gabberklaas het volgende:
Nederland is al lang geen rechtstaat meer.
de politie had zijn auto (met schade) over het hoofd gezien toen ze langsreden, de eigenaar van de auto kon pas de volgende dag aangifte doen. de buit hadden de krakers weggegooid voor de werden opgepakt. vandaar dat de verzekering moeilijk doet. en dat maakt het allemaal zo kromquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Je kan wel lopen mekkeren over de rechtstaat maar dat hij alles zelf moet betalen ligt toch echt aan z'n verzekering hoor.
Juist door hogere straffen (lees: agressie) word je een prooi van een ander...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:50 schreef Muuyad het volgende:
Dat heb je nou met een Linkse regering. PVV is voor minimum Straffen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Juist door hogere straffen (lees: agressie) word je een prooi van een ander...
Zucht...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
![]()
Het strafrecht kan dus wel afgeschaft worden zeg je in wezen.
We zitten dus op een strafoptimum? Als dat zo evident is, kun je dat vast ook wel onderbouwen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Juist door hogere straffen (lees: agressie) word je een prooi van een ander...
Als ie 40 jaar kon krijgen zou hij het geeneens doen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:05 schreef Muuyad het volgende:
[..]
![]()
Dus volgens jouw redenering gaat een crimineel eerder recidiveren als hij een straf van 40 jaar krijgt dan als hij een straf van 1 jaar had gehad?
Dat de verzekering moeilijk doet is kut. Maar heeft niks met de rechtstaat te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef Synthesist het volgende:
[..]
de politie had zijn auto (met schade) over het hoofd gezien toen ze langsreden, de eigenaar van de auto kon pas de volgende dag aangifte doen. de buit hadden de krakers weggegooid voor de werden opgepakt. vandaar dat de verzekering moeilijk doet. en dat maakt het allemaal zo krom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |