Het ligt waarschijnlijk aan je instellingen zoals hier al gezegd, maar niet perse die van de ps2. Het kan ook dat je TV moet instellen. De aansluiting die je nu gebruikt (de gele) heet 'composite'. De rode en witte zijn voor (stereo) geluidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:45 schreef luna73 het volgende:
Owjee zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van hoor.
Zo'n stekker zoals ik op het plaatje zie moet ik halen ?
De stekker die nu in de tv zit heeft 3 van die kleine losse plugjes, rood,wit en geel.
De stekker achter in de ps is dezelfde als de kleine stekker op het plaatje.
Hopelijk is het nog te volgen wat ik vertel...?
Jammer dat het nu zo is want nu zijn de spellen ineens niet meer
zo interesant....
Verzet die naar composite en je zit waarschijnlijk goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef luna73 het volgende:
Verder heb ik bij de tv instellingen gekeken en daar stond :
Video out op RGB.....deze kan verzet worden naar : Composite.
Ik als leek zijnde ga natuurlijk niets verzetten of veranderen als ik niet weet
wat ik doe.....kijk wel uit !
Maar mss dat iemand me met deze info verder kan helpen ?
Je kan je PS2 natuurlijk ook als dvd speler gebruikenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef luna73 het volgende:
Volgens mij is het idd een gele :-(
Ik heb helaas geen scart aansluiting meer vrij achter de tv, maar ik kan die van de dvd uitrekken als ik wil playstationnuh ... is best omslachting maar als het niet anders kan is dat een oplossing....
Stuur me anders ff een PB over evt die kabel opsturen ?
Wat dat kost enzo ?
Heb intussen een pm naar TS gestuurd... naast RGB SCART zouden component of s-video ook een optie kunnen zijn namelijk (en in dit geval makkelijker aangezien de DVD speler de SCART aansluiting al in gebruik heeft). Heb TS gevraagd of ze deze aansluitingen op de TV heeft zitten. Kabels zijn iig nog volop te krijgen... Effe snel gekeken en RGB SCART v.a. een Euro of 7 en s-video/component zo rond de 15quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef mug89 het volgende:
volgens mij is het gewoon de RGB kabel die je moet hebben... weet niet of ze die nu nog voro de ps2 verkopen? vast wel, maar dat is de oplossing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |