abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_244111
REUNIE OP 3 FEBRUARI !!!!!

Zij zullen er in elk geval zijn:
160bits, Aernout, Ajaxgirl, Alkyone, Amoebe, Arcee, Art, Athena, Ayla1, BA, BadGirl, Barbarella, Barbie, Bazyx, Beelzebub, Beppie, Bibi, Bixister, Blauwe M&M, Bogus, Bolletje, BooBooSan, Bor, Braakmiddel, Buzzer / Buschauffeur, BwennieBren, Casey, Charisma, Chip, Curio, Dark, Darkthorn, Dee Dee, DiEr, Doc, Dodo, Doordevil, Dutchie, Duiveltje, Eli, Elmo, Fannetje, Firefly, Fokke, Gert, GHaven, Guus Muisarm, Harry, Hunter, JayBee, Jeike, Jesper, Jessicaa, Jewel, Juul, Just Me, Kangaroo, Kierewiet!, Knut, Kozzmic, Liejannuh, Liz, Lousje, Machiel, Madeline, M@rt.in-JungleMan, Maloney, Manono, Maunij, Maurisico, Merel, Mimi, MissAverage, MisterDre, Moor, Oliebol2000, Ossie, Otaku-San, Pinball, Planix, Planner, Pooh, Roache, Rosebud 51, Ruby, Sanseveria, Sombie, Sunshine, Super Snackman, TARAraboemdijee, Ted, Thorka, Twinny Sister,Yppy, Yvonne, Verbal, Vossie, Voyeur.

Zij zullen in gedachten bij ons zijn:
Juan Z., Schanulleke.

Het BB forum leeft nog steeds (enigszins) maar een groot deel van de trouwe kijkers en bezoekers zijn inmiddels verdwenen. Ik zou het jammer vinden als de boel hier als een nachtkaars uit zou gaan en dat we op het laatst alleen nog wat bekvechterijtjes in onze herinnering hebben. Ik stel voor om er geheel in onze eigen stijl een mooi punt achter te zetten.

Donderdag 3 februari wordt de reünie van de BB-bewoners uitgezonden.
Het lijkt mij erg leuk om op dezelfde datum ook een grote FOK-Big Brother Cyber-Reünie te houden.

- Nog één keer met zoveel mogelijk oude bekenden tegelijk op het forum
- Chatten in Hallo, wie was ik .....-topics
- Evaluatie-topics voor de bewoners
- een laatste scheldpartij op Rolf snif Wouters en Dufne Deckers
- Topics over uitgekomen/niet uitgekomen verwachtingen of doomsday -scenario’s
- het topic ‘wat het nou allemaal de moeite en de telefoonrekening waard?
- Hoe nu verder met het BB-forum?

Bij deze roep ik jullie op:
- allemaal aanwezig te zijn op 3 februari en nog voor één keer je 'rol' te vervullen
- als je e-mail of icq adressen hebt van verdwenen forumleden deze van de reünie op de hoogte te stellen
- topics voor de reunie te bedenken.

Moderators: wat vinden jullie eigenlijk van het idee? Zullen jullie er ook bij zijn?

Komt allen! Let’s have old-fashioned BB-fun!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 28 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_244112
Goed zo Hunter, zo ken ik je weer en dat siert je dus, je doorzettingsvermogen...gelukkig heb je ons advies ter harte genomen.

*knuf* voor jou!!!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 21 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2000 @ 19:41:00 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_244113

Welkom terug Hunter

Just Me

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_244114
Hiep Hiep Hoera voor Hunter!!
Blij dat je er weer bent!!

groetjes, fannetje

vrijdag 21 januari 2000 @ 19:54:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_244115
quote:
op 01-21-2000 om 07:17 PM schreef Hunter het volgende:
Ik zou het waarderen als we dit keer wél on topic kunnen blijven.

Foei! Oliebol en just me!

EDIT: en fannetje!

OOPS!

* Pinball is zelf ook weer bezig .

Hunter, ik ben blij dat je er weer bent!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 21 januari 2000 @ 19:57:00 #6
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_244116
Ik kom er niet zo meer aan toe tegenwoordig, aan dit forum, maar ik vind het een leuk idee en zal proberen er ook te zijn!
  vrijdag 21 januari 2000 @ 20:40:00 #7
2335 vossie
preekt met passie
pi_244117
Dear Hunter,
Welcome back.
Volgens mij zijn we nu al met 88!
Gaat zeker leuk worden.
...dus let op je kippen

pi_244118
quote:
op 01-21-2000 om 07:17 PM schreef Hunter het volgende:
REUNIE OP 3 FEBRUARI !!!!!

Het BB forum leeft nog steeds (enigszins) maar een groot deel van de trouwe kijkers en bezoekers zijn inmiddels verdwenen.

Ik post (bijna) niet meer, maar ben nog iedere dag aanwezig...tot ziens op 3 februari!

pi_244119
Ik zal er ook zijn.
  zaterdag 22 januari 2000 @ 13:00:00 #10
2004 sunshine
Still shining!
pi_244120
Ik zal niet alleen in gedachten bij jullie zijn, maar ik kom ook, Hunter!
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_244121
* Super Snackman is ook van de partij.

(had ik al eerder gezegd!!
It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  zaterdag 22 januari 2000 @ 23:21:00 #12
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_244122
Moeten we niet zo onderhand gaan bepalen wie er met de borrelhapjes en pittig gemarineerde worstjes rondgaat? En wie wast er af?
Ben te zaai voor een signature
pi_244123
Ook Aernoutje gaat proberen om er bij te zijn
pi_244124
heb niet veel gepost, wel altijd met ontzettend veel plezier gelezen, zal er dus ook proberen te zijn!!
veel succes hunter
  zondag 23 januari 2000 @ 02:10:00 #15
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_244125
Ik ben al een tijdje niet geweest hier, maar ik schrijf 3 feb. in m'n agenda!
  maandag 24 januari 2000 @ 03:44:00 #16
1829 Jewel
De enige echte!
pi_244126
Ik heb nog een vraagje, houden we deze reunie alleen tijdens het tijdstip van het programma of gewoon de hele dag? Met vooruitblikken en napraten enzo. Ok dat was mijn vraagje.
pi_244127
Hai Jewel,

Lijkt me tof om gewoon al een hele tijd voor en na de uitzending hier te zijn. Ik weet niet welke ideeën Hunter daar over heeft. Ikzelf was van plan die avond de uitzending van de Reunie weer te verslaan zoals op de donderdagavonden ook gebeurd omdat niet iedereen kan en zal kijken, zo kan dan ook degene die niet geweest is nog napraten. Dus ik zal niet veel kunnen tikken in de reunitopic tijdens de uitzending ...want tikken en screenshots plaatsen is even hectisch. Daarom zou ik zelf wel fijn vinden dat ik daarna nog wat kan reageren.

Misschien moeten we even afwachten of Hunter er een idee over heeft...Dick?
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]

maandag 24 januari 2000 @ 11:15:00 #18
1829 Jewel
De enige echte!
pi_244128
Ikzelf zat te denken dat om 12 uur'snachts bij het begin van de dag van de reunie de topics over de bewoners enzo geopend kunnen worden en bij het begin van de uitzending de topic die net zo was als bij de laatste uitzending geopend wordt. Dus wat vindt iedereen hiervan?
Goed idee???????
pi_244129
Jewel, goed idee alleen lijkt mij 1 Topic genoeg en niet voor elke ex-bewoner er eentje te openen, dat maakt het onoverzichtelijk denk ik.

Gewoon één Grote Reuni Topic en één Grote Ex-bewoners Topic. Daarnaast dan de Topic van het verslag die ik wel wil maken.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2000 @ 12:17:00 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244130
Vergeet het topic van het eerste FOK!cyberhuwelijk niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_244131
haha TaraBOEM inderdaad....

Dus we hebben nu 4 Topic's die open blijven en hopelijk veel worden bezocht. Hopelijk is er dan wel een moderator die bij 50 post elke keer kan sluiten

1. Grote Reunie Ex-bewoners Topic : inhoud alles wat over de ex-bewoners die avond verteld wordt op de TV uitzending.

2. Grote Reunie FOKmembers Topic: inhoud alles over de fokkers die op Fok zijn voor de Reunie en een gezellig samenzijn.

3. Verslag TV-uitzending Reunie: inhoud het verslag van de Reunie van de ex-bewoners dat uitgezonden wordt.

4. Eerste FOK!Cyberhuwelijk Topic: inhoud spreekt voor zich

Dus dat wordt het?...even afwachten wat Hunter ervan vindt. Misschien heeft hij wel heel wat anders in petto.

Foto gemaakt tijdens de Reunie opnames. "Voor allerlaatste keer in BB-huis." Mij valt wat op , jullie niet? Sorry was even off-topic

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]

pi_244132
Leuke foto, zeg!!
Waar heb je die vandaan?

Inderdaad, mij valt ook wat op!!!

pi_244133
Lijkt me een prima indeling van de reunie op 3 februari! Helaas ben ik er alleen overdag

-OFF TOPIC-
Oliebol, gave foto hee!!! Waar heb je die vandaan. Tja, wat me opvalt:
Waarom staan Ruud en Sabine te zoenen????? en waarom zit Bartje helemaal aan de andere kant????? Roddel roddel roddel!!!

Liefs, Fannetje

pi_244134
Mij valt ook iets op aan die foto. Maar mij vallen wel een paar dingen op aan die foto!!!
bweh 1:)~
pi_244135
quote:
op 01-24-2000 om 12:28 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Mij valt wat op , jullie niet?

Ja , hoe hebben ze Mona haar mond dicht gekregen ???

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')