Zij zullen er in elk geval zijn:
160bits, Aernout, Ajaxgirl, Alkyone, Amoebe, Arcee, Art, Athena, Ayla1, BA, BadGirl, Barbarella, Barbie, Bazyx, Beelzebub, Beppie, Bibi, Bixister, Blauwe M&M, Bogus, Bolletje, BooBooSan, Bor, Braakmiddel, Buzzer / Buschauffeur, BwennieBren, Casey, Charisma, Chip, Curio, Dark, Darkthorn, Dee Dee, DiEr, Doc, Dodo, Doordevil, Dutchie, Duiveltje, Eli, Elmo, Fannetje, Firefly, Fokke, Gert, GHaven, Guus Muisarm, Harry, Hunter, JayBee, Jeike, Jesper, Jessicaa, Jewel, Juul, Just Me, Kangaroo, Kierewiet!, Knut, Kozzmic, Liejannuh, Liz, Lousje, Machiel, Madeline, M@rt.in-JungleMan, Maloney, Manono, Maunij, Maurisico, Merel, Mimi, MissAverage, MisterDre, Moor, Oliebol2000, Ossie, Otaku-San, Pinball, Planix, Planner, Pooh, Roache, Rosebud 51, Ruby, Sanseveria, Sombie, Sunshine, Super Snackman, TARAraboemdijee, Ted, Thorka, Twinny Sister,Yppy, Yvonne, Verbal, Vossie, Voyeur.
Zij zullen in gedachten bij ons zijn:
Juan Z., Schanulleke.
Het BB forum leeft nog steeds (enigszins) maar een groot deel van de trouwe kijkers en bezoekers zijn inmiddels verdwenen. Ik zou het jammer vinden als de boel hier als een nachtkaars uit zou gaan en dat we op het laatst alleen nog wat bekvechterijtjes in onze herinnering hebben. Ik stel voor om er geheel in onze eigen stijl een mooi punt achter te zetten.
Donderdag 3 februari wordt de reünie van de BB-bewoners uitgezonden.
Het lijkt mij erg leuk om op dezelfde datum ook een grote FOK-Big Brother Cyber-Reünie te houden.
- Nog één keer met zoveel mogelijk oude bekenden tegelijk op het forum
- Chatten in Hallo, wie was ik .....-topics
- Evaluatie-topics voor de bewoners
- een laatste scheldpartij op Rolf snif Wouters en Dufne Deckers
- Topics over uitgekomen/niet uitgekomen verwachtingen of doomsday -scenario’s
- het topic ‘wat het nou allemaal de moeite en de telefoonrekening waard?
- Hoe nu verder met het BB-forum?
Bij deze roep ik jullie op:
- allemaal aanwezig te zijn op 3 februari en nog voor één keer je 'rol' te vervullen
- als je e-mail of icq adressen hebt van verdwenen forumleden deze van de reünie op de hoogte te stellen
- topics voor de reunie te bedenken.
Moderators: wat vinden jullie eigenlijk van het idee? Zullen jullie er ook bij zijn?
Komt allen! Let’s have old-fashioned BB-fun!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 28 Januari 2000).]
*knuf* voor jou!!!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 21 Januari 2000).]
Just Me
quote:
op 01-21-2000 om 07:17 PM schreef Hunter het volgende:
Ik zou het waarderen als we dit keer wél on topic kunnen blijven.
Foei! Oliebol en just me!
EDIT: en fannetje!
OOPS!
* Pinball is zelf ook weer bezig .
Hunter, ik ben blij dat je er weer bent!
quote:
op 01-21-2000 om 07:17 PM schreef Hunter het volgende:
REUNIE OP 3 FEBRUARI !!!!!Het BB forum leeft nog steeds (enigszins) maar een groot deel van de trouwe kijkers en bezoekers zijn inmiddels verdwenen.
Ik post (bijna) niet meer, maar ben nog iedere dag aanwezig...tot ziens op 3 februari!
Lijkt me tof om gewoon al een hele tijd voor en na de uitzending hier te zijn. Ik weet niet welke ideeën Hunter daar over heeft. Ikzelf was van plan die avond de uitzending van de Reunie weer te verslaan zoals op de donderdagavonden ook gebeurd omdat niet iedereen kan en zal kijken, zo kan dan ook degene die niet geweest is nog napraten. Dus ik zal niet veel kunnen tikken in de reunitopic tijdens de uitzending ...want tikken en screenshots plaatsen is even hectisch. Daarom zou ik zelf wel fijn vinden dat ik daarna nog wat kan reageren.
Misschien moeten we even afwachten of Hunter er een idee over heeft...Dick?
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]
Gewoon één Grote Reuni Topic en één Grote Ex-bewoners Topic. Daarnaast dan de Topic van het verslag die ik wel wil maken.
Dus we hebben nu 4 Topic's die open blijven en hopelijk veel worden bezocht. Hopelijk is er dan wel een moderator die bij 50 post elke keer kan sluiten
1. Grote Reunie Ex-bewoners Topic : inhoud alles wat over de ex-bewoners die avond verteld wordt op de TV uitzending.
2. Grote Reunie FOKmembers Topic: inhoud alles over de fokkers die op Fok zijn voor de Reunie en een gezellig samenzijn.
3. Verslag TV-uitzending Reunie: inhoud het verslag van de Reunie van de ex-bewoners dat uitgezonden wordt.
4. Eerste FOK!Cyberhuwelijk Topic: inhoud spreekt voor zich
Dus dat wordt het?...even afwachten wat Hunter ervan vindt. Misschien heeft hij wel heel wat anders in petto.
Foto gemaakt tijdens de Reunie opnames. "Voor allerlaatste keer in BB-huis." Mij valt wat op , jullie niet? Sorry was even off-topic
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]
-OFF TOPIC-
Oliebol, gave foto hee!!! Waar heb je die vandaan. Tja, wat me opvalt:
Waarom staan Ruud en Sabine te zoenen????? en waarom zit Bartje helemaal aan de andere kant????? Roddel roddel roddel!!!
Liefs, Fannetje
quote:
op 01-24-2000 om 12:28 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Mij valt wat op , jullie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |