Gezondheid: laatste tijd veel hoofdpijn, in het bijzonder als ik buk. Bukken o.i.d. houd ik dan ook niet lang meer vol. Verder al een par weken keelpijn. Verder snel moe en soms wat duizelig. Ik slaap 10-12 uur per etmaal. Ik voel inmiddels wel weer wanneer ik honger heb.
Uitkerende instantie is nu nog mijn baas. Als mijn contract afgelopen is (9 oktober dacht ik, maar ik twijfel of dat de juiste maand is) dan zou het UWV mij moeten betalen. Ik kom niet in de WW (wat ik eerst wel dacht). Mijn baas kan met terugwerkende kracht wat poen van het UWV krijgen omdat hij een WaJonger in dienst heeft, dus die is daar nu achteraan. Waar ik kan help ik hem daarmee, maar ik kan niet zo heel veel doen lijkt het.
Verder Fok ik me de tering en bezoek ik andere fora ook veel te vaak en te lang en post ik ook daar teveel. Ook speel ik
Tribalwars en
The West en ben ik wel eens wat aan het krabbelen in
AutoCAD. En als ik echt 'teveel' energie heb ben ik wel eens met mijn BX aan het
klooien maar ik rijd er geen meter in.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/