nerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef baNEEL het volgende:
Is al een topic over, UTFS enzo.
Dat is echt niet te vinden met deze search. De TT kan zoveel verschillende dingen zijn, hoe kan ik nou weten waar ik op moet zoeken ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef baNEEL het volgende:
Op 3:10 val je lekker in de herrie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Mr.Zop het volgende:
ja op 1:30 is dat bij Soulwax, erg vet
Bij Positive tension van bloc party hoor ik niks boeiens op 3:10?
ga naar tweakers ofzoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef baNEEL het volgende:
Ik ken het. Ik heb het met de meest simpele gitaarloopjes soms zelfs. Ik vind het helemaal geweldig en vertel dan ook aan mensen dat ze dat zeker eens moeten horen. Door mijn enhousiasme verwachten ze dan iets geweldigs, maar het valt ze altijd tegen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, dit is misschien een beetje een raar topic, en ik kan me voorstellen dat het een potentieel suf opnoemtopic is, maar dit zijn nou echt van die dingen die ik mensen laat horen en dat ik dan helemaal hysterisch enthousiast ga doen over "dat ene trompetje" en ik hoopte dat meer mensen dat hadden en dat we er dan over kunnen praten enzo..
Lekkere schettertetterdetrompetter, you're right babe!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ken je dat....In het nummer Chan Chan van de Buena Vista Social Club zit dus op 2.38 min. een trompetje, en daar heb ik gewoon weleens van moeten huilen, zo ontzettend ontroerend mooi is het.
Sowieso is de drummer van Soundgarden mijn op één na allerfavorietste drummer ooit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over Soundgarden gesproken, het intro van Jesus Christ Pose, met die drums..
Ook zo'n boembararadadadadadaa-moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |