Gek genoeg klinkt het nog niet zo gek weet je dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Stel.. Er zijn meerdere tientallen dimensies(snaren). Wij begeven ons bijvoorbeeld in de eerste 3 dimensies. Dit zijn dimensies waarin wij ons geestelijk/lichamelijk fysiek begeven. Dit is tevens een vereiste voor onze dimensies, want anders "besta je niet".
Stel dat die andere dimensies(die op onze dimensies liggen opgestapeld, of zelfs door onze dimensies heen lopen) niet zo zijn opgebouwd volgens de regels waaraan onze dimensies zich "moeten" houden. Een dimensie waarin de "wezens" die er wonen pure energieen zijn en waar tijd niet bestaat. Deze energieen kunnen dus op elk moment overal tegelijk zijn(vind het zelf ook raar klinken).
Stel dat je door middel van DMT(of eventueel iets anders) je eigen energie zo puur kan krijgen dat je die andere dimensies kan "zien" en er zelfs doorheen kan "reizen".
Stel dat die wezens daar ook iets hebben waardoor ze kunnen voldoen aan onze dimensies en hier kunnen rondlopen/vliegen/whatsoever. Wat de eventuele alien/ufo-sightnings zou kunnen verklaren.
Ach .. we weten het toch niet
Mischien in deze dimensie, maar in andere dimensies weet ik niet of die regel op gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:12 schreef Loppe het volgende:
Het hebben van een fysiek lichaam vergt, denk ik, evenveel energie dan enkel een geestelijk (energetisch) lichaam. Je moet niet vragen welke vrijheid je hebt wanneer je niet gebonden bent aan een fysiek lichaam.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kuche.. en jij had die link nog niet eerder gelegd toen je verhalen hoorde over shapeshifting en andere dimensies?
Zie je reptillians dan als hogere entiteiten? Afkomstig van een hogere dimensie?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Mischien in deze dimensie, maar in andere dimensies weet ik niet of die regel op gaat.
Ik denk dat zij zich in de 4e dimensie begeven(hetgeen wat zich in onze dimensie begeeft maar wat niet binnen onze bereik van zichtbaarheid valt).quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zie je reptillians dan als hogere entiteiten? Afkomstig van een hogere dimensie?
Als wij de derde zijn, en zij zijn de vierde, dan zou je kunnen zeggen dat ze hoger zijn als dat wij zijn, maar dan kijk je alleen naar woorden.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zie je reptillians dan als hogere entiteiten? Afkomstig van een hogere dimensie?
Afgaande op hun kennelijk zeer aggresief gedrag zou ik haast denken de demonische laag.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als wij de derde zijn, en zij zijn de vierde, dan zou je kunnen zeggen dat ze hoger zijn als dat wij zijn, maar dan kijk je alleen naar woorden.
Misschien zijn wij eigenlijk wel een hogere dimensie.
Ja, als je het over alleen de Reptilians hebt wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgaande op hun kennelijk zeer aggresief gedrag zou ik haast denken de demonische laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Het lijkt mij ook wel wat om eens een dergelijke psychonautische ervaring te hebben, maar mijn experimentele dope fase ligt alweer jaren achter me. Was eigenlijk van plan om dat lekker zo te houden, maar soms gaat het toch weer kriebelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Grappig, ik wil al tijd DMT proberen juist om bovenstaande verhalen te zien/horen. Ik wist niet dat dit weer aan de reptillians gelinkt was, wat mijn interesse alleen maar vergroot. Alleen, zie het maar eens te krijgen (iemand tips, pm?)
Ik zou hier eens kijken als ik jou was. En wat Bastard zegt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Grappig, ik wil al tijd DMT proberen juist om bovenstaande verhalen te zien/horen. Ik wist niet dat dit weer aan de reptillians gelinkt was, wat mijn interesse alleen maar vergroot. Alleen, zie het maar eens te krijgen (iemand tips, pm?)
Top docu!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben gelijk benieuwd naar die DMT docu. http://www.thespiritmolecule.com/
Check je inbox..quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Inderdaad een erg goede docu!quote:
DMT, een lichaamseigen stof, rotzooi noemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn al prachtig en duren langer dan 7 min. , geen rotzooi voor nodig
Kan massahallucinatie ook over een tijdsbestek van duizenden jaren?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ooit gehoord van massa hallucinatie?
Dat kan ook zonder dat je bij elkaar in de buurt bent, waarom?
Zelfde ideeén en interesses of dingen gelezen en gezien.
Bijna het zelfde als dat ik jou een vraag stel waar je meteen op moet antwoorden.
Waar denk jij aan bij de kleur Geel? Banaan!
Er zullen meer mensen de Banaan roepen
Ik wil trouwens niet gelijkt het 'zweef effect' van DMT debunken, of het andere dimensie's zien debunken.
Wie weet wat er nog in onze grijse massa kan worden getriggert
Bron bitte.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Ik heb een boek gelezen waarin ze in de jaren 60/70 DMT testten op 50 mensen in diverse landen. Na die testen kregen ze een aantal "paranormale" opdrachten, zoals het raden van spullen in een doosje en het raden van gedachtes. Meer dan de helft had tot 8 uur lang na de trip "paranormale gaves".
Alle 50 mensen beschreven de glazen poort en de wezens in die "4e dimensie".
Ik heb zitten kijken maar niet een dergelijke afwijking kunnen vinden..quote:Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is geen oogafwijking, het heeft te maken met een DNA-component, Reptielen-DNA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |