abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 14:22:18 #281
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95760725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Stel.. Er zijn meerdere tientallen dimensies(snaren). Wij begeven ons bijvoorbeeld in de eerste 3 dimensies. Dit zijn dimensies waarin wij ons geestelijk/lichamelijk fysiek begeven. Dit is tevens een vereiste voor onze dimensies, want anders "besta je niet".

Stel dat die andere dimensies(die op onze dimensies liggen opgestapeld, of zelfs door onze dimensies heen lopen) niet zo zijn opgebouwd volgens de regels waaraan onze dimensies zich "moeten" houden. Een dimensie waarin de "wezens" die er wonen pure energieen zijn en waar tijd niet bestaat. Deze energieen kunnen dus op elk moment overal tegelijk zijn(vind het zelf ook raar klinken :P ).

Stel dat je door middel van DMT(of eventueel iets anders) je eigen energie zo puur kan krijgen dat je die andere dimensies kan "zien" en er zelfs doorheen kan "reizen".

Stel dat die wezens daar ook iets hebben waardoor ze kunnen voldoen aan onze dimensies en hier kunnen rondlopen/vliegen/whatsoever. Wat de eventuele alien/ufo-sightnings zou kunnen verklaren.

Ach .. we weten het toch niet :P
Gek genoeg klinkt het nog niet zo gek weet je dat. :D
The truth was in here.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:22:42 #282
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95760739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:12 schreef Loppe het volgende:
Het hebben van een fysiek lichaam vergt, denk ik, evenveel energie dan enkel een geestelijk (energetisch) lichaam. Je moet niet vragen welke vrijheid je hebt wanneer je niet gebonden bent aan een fysiek lichaam.
Mischien in deze dimensie, maar in andere dimensies weet ik niet of die regel op gaat.
Strong manlets!
  woensdag 20 april 2011 @ 14:23:06 #283
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95760757
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kuche.. en jij had die link nog niet eerder gelegd toen je verhalen hoorde over shapeshifting en andere dimensies? :)
:@
The truth was in here.
pi_95760952
Ik ben gelijk benieuwd naar die DMT docu. http://www.thespiritmolecule.com/
pi_95760993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Mischien in deze dimensie, maar in andere dimensies weet ik niet of die regel op gaat.
Zie je reptillians dan als hogere entiteiten? Afkomstig van een hogere dimensie?
  woensdag 20 april 2011 @ 14:44:44 #286
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95761479
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Loppe het volgende:

[..]

Zie je reptillians dan als hogere entiteiten? Afkomstig van een hogere dimensie?
Ik denk dat zij zich in de 4e dimensie begeven(hetgeen wat zich in onze dimensie begeeft maar wat niet binnen onze bereik van zichtbaarheid valt).

Ik geloof erin dat reptillians de macht hebben om zich als energieen door andere dimensies te begeven.
Strong manlets!
pi_95763185
Grappig, ik wil al tijd DMT proberen juist om bovenstaande verhalen te zien/horen. Ik wist niet dat dit weer aan de reptillians gelinkt was, wat mijn interesse alleen maar vergroot. Alleen, zie het maar eens te krijgen (iemand tips, pm? :))
  woensdag 20 april 2011 @ 15:41:20 #288
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95763440
het schijnt zelfs zo te zijn lees ik.. dat als je onder invloed van DMT bent en je kijkt naar een persoon die eigenlijk een reptilian is(bush bijv.), dat je dan het reptilian wezen ziet.

DMT kristallen zijn zelf ook te maken, kopen is best prijzig.. een gram kost ongeveer 150 tot 200 euro( een dosis is maar 30 - 70mg)
Strong manlets!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:55:09 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95763952
Mja laten jullie de distributie maar achterwege hoor.
The truth was in here.
pi_95763988
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Loppe het volgende:

[..]

Als wij de derde zijn, en zij zijn de vierde, dan zou je kunnen zeggen dat ze hoger zijn als dat wij zijn, maar dan kijk je alleen naar woorden.

Misschien zijn wij eigenlijk wel een hogere dimensie.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:58:28 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95764072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Als wij de derde zijn, en zij zijn de vierde, dan zou je kunnen zeggen dat ze hoger zijn als dat wij zijn, maar dan kijk je alleen naar woorden.

Misschien zijn wij eigenlijk wel een hogere dimensie.
Afgaande op hun kennelijk zeer aggresief gedrag zou ik haast denken de demonische laag.
The truth was in here.
pi_95764276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Afgaande op hun kennelijk zeer aggresief gedrag zou ik haast denken de demonische laag.
Ja, als je het over alleen de Reptilians hebt wel.

Je kan het ook zo zien, de vierde dimensie is niet zo fysiek en tastbaar als de derde waar wij in leven.
Wie weet gaan ze vanuit de vierde dimensie wel naar de derde en leren ze daar hoe het is om een lichaam te besturen, tastbaar en dergelijke.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_95765600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Grappig, ik wil al tijd DMT proberen juist om bovenstaande verhalen te zien/horen. Ik wist niet dat dit weer aan de reptillians gelinkt was, wat mijn interesse alleen maar vergroot. Alleen, zie het maar eens te krijgen (iemand tips, pm? :))
Het lijkt mij ook wel wat om eens een dergelijke psychonautische ervaring te hebben, maar mijn experimentele dope fase ligt alweer jaren achter me. Was eigenlijk van plan om dat lekker zo te houden, maar soms gaat het toch weer kriebelen.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 16:45:50 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_95766128
quote:
Ik zou hier eens kijken als ik jou was. En wat Bastard zegt.
Uitgaan & Vrije tijd
  woensdag 20 april 2011 @ 21:56:03 #295
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95781588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben gelijk benieuwd naar die DMT docu. http://www.thespiritmolecule.com/
Top docu!
Strong manlets!
  donderdag 21 april 2011 @ 09:04:25 #296
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_95794292
quote:
Check je inbox.. ;)
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  donderdag 21 april 2011 @ 09:12:39 #297
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_95794502
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Top docu!
Inderdaad een erg goede docu!

Ook interessant is dit boek:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description

In Het oermysterie gaat Graham Hancock op zoek naar een antwoord op het grootste raadsel in de geschiedenis van de mens: hoe komt het dat de menselijke geest in zo korte tijd geworden is tot wat hij nu is? Overeenkomsten tussen beelden uit verschillende tijden en culturen - prehistorische grotschilderingen, afbeeldingen in Afrikaanse rotsholen, schilderingen van indiaanse sjamanen en hallucinaties van proefpersonen onder invloed van drugs - doen Hancock vermoeden dat dit waarnemingen uit andere dimensies zijn. Zouden de 'bovennatuurlijke wezens' die worden voorgesteld, de oude leermeesters van de mensheid kunnen zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door AartBakkebaard op 21-04-2011 09:23:42 ]
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  donderdag 21 april 2011 @ 10:25:09 #298
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_95796627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mijn dromen zijn al prachtig en duren langer dan 7 min. , geen rotzooi voor nodig ;)
DMT, een lichaamseigen stof, rotzooi noemen. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ooit gehoord van massa hallucinatie?
Dat kan ook zonder dat je bij elkaar in de buurt bent, waarom?
Zelfde ideeén en interesses of dingen gelezen en gezien.

Bijna het zelfde als dat ik jou een vraag stel waar je meteen op moet antwoorden.
Waar denk jij aan bij de kleur Geel? Banaan!
Er zullen meer mensen de Banaan roepen ;)

Ik wil trouwens niet gelijkt het 'zweef effect' van DMT debunken, of het andere dimensie's zien debunken.

Wie weet wat er nog in onze grijse massa kan worden getriggert ;)
Kan massahallucinatie ook over een tijdsbestek van duizenden jaren?
Dus dat ik hetzelfde zie als ik DMT rook, als een sjamaan uit Zuid-Amerika die 3000 jaar geleden DMT rookte / ayahuasca dronk? Terwijl ik me van te voren niet wist wie deze sjamaan was, wat zijn interesses waren wat deze sjamaan heeft gezien onder invloed.
Dat lijkt me een beetje sterk.

Nee, in mijn ogen is DMT echt een poort naar een andere dimensie in plaats van een drug. Ik heb veel ervaring met psychedelische middelen, maar DMT is anders. DMT is geen drug in mijn ogen, het is iets hogers, het staat er boven. Het is de sleutel. :Y
  donderdag 21 april 2011 @ 10:32:27 #299
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95796833
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Ik heb een boek gelezen waarin ze in de jaren 60/70 DMT testten op 50 mensen in diverse landen. Na die testen kregen ze een aantal "paranormale" opdrachten, zoals het raden van spullen in een doosje en het raden van gedachtes. Meer dan de helft had tot 8 uur lang na de trip "paranormale gaves".

Alle 50 mensen beschreven de glazen poort en de wezens in die "4e dimensie".
Bron bitte.

Blauwe gerrit _O-
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 21 april 2011 @ 10:50:43 #300
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95797396
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit is geen oogafwijking, het heeft te maken met een DNA-component, Reptielen-DNA.
Ik heb zitten kijken maar niet een dergelijke afwijking kunnen vinden..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')