Je hebt gelijk hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn al prachtig en duren langer dan 7 min. , geen rotzooi voor nodig
Ja, klopt, maar ik heb er meerdere, achter elkaarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor
Maar om even te jennen, dromen zijn zelfs vaak korter dan 7 min
Zonder DMT, als je wakker bent geworden uit een droom en dat je denkt, dit wil ik nog een keer dromen!!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik heb er meerdere, achter elkaar
Dat zal vast, maar het aparte is dat Poolboy85 dat ook beschreef. Zelf geen ervaring met DMT.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het dik gedrukte: Dat is niet een standaard procedure, de ervaring zal voor iedereen anders zijn, je komt/gaat niet persé door glasachtige ruimte
Of als je een leuke droom hebt, verder kunnen gaan. Moet je niet té wakker worden, want dan lukt het niet meerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zonder DMT, als je wakker bent geworden uit een droom en dat je denkt, dit wil ik nog een keer dromen!!
Dat gevoel, dat is apart leuk.
Ooit gehoord van massa hallucinatie?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het aparte is dat Poolboy85 dat ook beschreef. Zelf geen ervaring met DMT.
Ik heb een boek gelezen waarin ze in de jaren 60/70 DMT testten op 50 mensen in diverse landen. Na die testen kregen ze een aantal "paranormale" opdrachten, zoals het raden van spullen in een doosje en het raden van gedachtes. Meer dan de helft had tot 8 uur lang na de trip "paranormale gaves".quote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ooit gehoord van massa hallucinatie?
Dat kan ook zonder dat je bij elkaar in de buurt bent, waarom?
Zelfde ideeén en interesses of dingen gelezen en gezien.
Bijna het zelfde als dat ik jou een vraag stel waar je meteen op moet antwoorden.
Waar denk jij aan bij de kleur Geel? Banaan!
Er zullen meer mensen de Banaan roepen
Ik wil trouwens niet gelijkt het 'zweef effect' van DMT debunken, of het andere dementie's zien debunken.
Wie weet wat er nog in onze grijse massa kan worden getriggert
Dat reptielen(in wat voor een vorm dan ook) de eerste waren op deze aarde. reptielenbreinquote:
De vraag of onze realiteit, van wat wij zien, reeel is of slechts een selectie van bijv. 5% blijft ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:40 schreef Loppe het volgende:
Blijft nog maar de vraag of die dimensie reëel is of een schijnwereld opgebouwd door lagere entiteiten.
Nee dat zeg ik niet. Dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
Maw, je hebt DMT nodig om reptillians te kunnen zien? it's all in the head?
niet meteen het braafste instituutquote:het is wel frappant dat je overal ter wereld die pijnappelklier afbeeldingen ziet(staf van de paus, vaticaan enz.)
Ja dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Dat weet ik ook niet.
Ik lees gewoon over DMT, dat DMT het gebruik van je hersenen verhoogt van 10% bijv naar 30%. Waardoor er een hele andere waarneming van perceptie plaatsvindt.
Ik weet ook niet of reptillians en greys bestaan. Ik weet wel dat er veel meer is tussen hemel en aarde. Zelfs topgeleerden zoals bijv. Einstein en Tesla waren het daar over eens.
Kuche.. en jij had die link nog niet eerder gelegd toen je verhalen hoorde over shapeshifting en andere dimensies?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.
Maar DMT, dus een soort van drugs geeft een hallucinerende ervaring.. hersenspinsels. Of zou het zo wezen dat je fysiek met je geest (I know heel krom) ergens aankomt in een bestaande wereld? hmmzz vaag dit.
Maar in ieder geval, daarmee kan worden uitgesloten dat reptillians fysiek tastbaar zijn (mits ze bestaan) voor ons. Toch?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef poolboy85 het volgende:
Iedereen gebruikt DMT in zijn/haar slaap. DMT zit ook in het al het levende en kan daar ook uit geextraheerd worden. DMT kan je niet scharen onder hallucinogenen zoals LSD, paddos enz.
Gebruikers zijn het erover eens dat DMT geen trip is maar dat DMT jou een bril opzet waardoor je al hetgene ziet/voelt wat bestaat maar wat niet zichtbaar is voor ons mensen.
Onze pijnappelklier is door de eeuwen heen steeds kleiner geworden, vooral in de laatste 50 jaar is deze minimaal geworden(geruchten gaan dat door het drinkwater, het voedsel en media onze pijnappelklier nog meer heeft laten krimpen). Dit hebben ze bewust gedaan omdat een mens met een grote pijnappelklier niet bewust/onbewust beinvloed kan worden, deze persoon is als het ware "verlicht".
Wanneer de pijnappelklier heel groot is, zeggen ze, sta je open voor alles wat "tussen hemel en aarde zit". Denk aan paranormale, "godelijke" en dat soort dingen.
Ik heb veel ervaringen gelezen en gehoord, het grootste gedeelte komen allemaal overeen met elkaar. Daarover breken wetenschappers hun hoofd. Vaak zijn de ervaringen zo: Glazen poort/glas in lood raam -> stemmen/tonen/klanken horen van andere wezens -> wanneer je door de poort gaat komen deze wezens/elfjes/blauwe gerrit naar je toe en proberen je allerlei dingen uit te leggen die heel ingewikkeld zijn.
Toen ik het voor het eerst gebruikte viel alles in mijn omgeving uit elkaar. Een tv werd als het ware uit elkaar gehaald tot in het kleinste onderdeeltje. Dit gebeurde ook met de muren/tafels/kasten/vloer totdat er alleen een glazen wand overbleef. De eerste keer had ik niet genoeg op en bleef ik voor die wand staan luisteren en mocht ik niet naar binnen.
De 2e keer ging ik er dwars doorheen en begaf mijzelf in een universum waarin tijd(ik kan het niet zo goed uitleggen) zichtbaar was. Duizenden tijdlijnen liepen door elkaar heen. Kleine wezens probeerden mij uit te leggen waar ik was en hoe de aarde was ontstaan. Totdat er ineens één of ander mothership achtig iets tevoorschijn kwam, daaruit kwamen reptielachtige wezens lopen en die begonnen in agressieve klanken tegen mij te "schreeuwen". Door dat (naar mijn gevoel)negatieve begon ik te "flippen" en toen zag ik mijzelf in 3e persoon en flitste ik met een soort van lichtsnelheid door dat universum totdat ik ineens wakker schrok op de bank...
Klinkt heftig, was het ook, maar wel goed te verwerken.
De 3e keer heb ik een soort van ego death meegemaakt en kreeg ik herinneringen te zien van toen ik een (pasgeboren)baby was. Dit was zeer vreemd maar heel interessant.
En tja.. zoek maar op 2012 en DMT. DMT gaat ons mensen redden van het kwade systeem waarin wij allemaa verkeren.
Stel.. Er zijn meerdere tientallen dimensies(snaren). Wij begeven ons bijvoorbeeld in de eerste 3 dimensies. Dit zijn dimensies waarin wij ons geestelijk/lichamelijk fysiek begeven. Dit is tevens een vereiste voor onze dimensies, want anders "besta je niet".quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.
Maar DMT, dus een soort van drugs geeft een hallucinerende ervaring.. hersenspinsels. Of zou het zo wezen dat je fysiek met je geest (I know heel krom) ergens aankomt in een bestaande wereld? hmmzz vaag dit.
Maar in ieder geval, daarmee kan worden uitgesloten dat reptillians fysiek tastbaar zijn (mits ze bestaan) voor ons. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |