abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:59:20 #241
334240 Denettemeneer
Ik ben een nette modelburger.
pi_95558503
Dus, hoe zit het met deze "unholy aliance" van de gebroeders reptielachtigen en de elite van aarde. Who calls the shots?

En, hoe zit het met de grey's, word dit et ras volgens deze reptiel hypothese onder de reptilians geschaard of is het een ras op zich??
pi_95578821
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef Denettemeneer het volgende:
Dus, hoe zit het met deze "unholy aliance" van de gebroeders reptielachtigen en de elite van aarde. Who calls the shots?

En, hoe zit het met de grey's, word dit et ras volgens deze reptiel hypothese onder de reptilians geschaard of is het een ras op zich??
daar is geen eenheid over
pi_95625977
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef Killaht het volgende:
Bestaat er een oogafwijking waarbij het pupil doorloopt of katachtig/reptielachtig lijkt? Ik heb namelijk iemand gesproken die zulke ogen had en ik schrok ervan, beide ogen precies hetzelfde. Zag er erg creepy uit.
Dit is geen oogafwijking, het heeft te maken met een DNA-component, Reptielen-DNA.
pi_95627972
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit is geen oogafwijking, het heeft te maken met een DNA-component, Reptielen-DNA.
Volg jij nu de reptielen als alien-theorie of de reptielen als demonen?
pi_95628394
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Loppe het volgende:

[..]

Volg jij nu de reptielen als alien-theorie of de reptielen als demonen?
Allebei waar.
pi_95629110
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Allebei waar.
Demonen zijn toch mensen geweest?
pi_95629253
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Loppe het volgende:

[..]

Demonen zijn toch mensen geweest?
Het gaat om zielen, deze kunnen in de oorsprong menselijk zijn, maar ook reptiel.
pi_95629403
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef Bankfurt het volgende:
Het gaat om zielen, deze kunnen in de oorsprong menselijk zijn, maar ook reptiel.
Weinig Christelijke insteek, soit, ik ga het hierbij laten.
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:02:34 #249
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_95712188
Bij het doorlezen moest ik eens denken aan de reptilians in Start Trek Voyager:

En in deze aflevering worden hirogen (ook een soort reptilians) neergezet als nazi's.....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 20 april 2011 @ 12:07:50 #250
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95755842
Bij mijn gebruik van DMT, ben ik ook meerdere malen in contact gekomen met reptillians.

Mijn ervaringen waren heel duidelijk en diverse dingen werden mij duidelijk.

Een andere kant:
Iemand anders op een forum(een vrouw) had een behoorlijke grote dosis DMT genomen en ging dwars door de glazen muur heen, werd meegenomen door reptillians en tot in het eeuwige verkracht. Dit is geen geintje...

d.m.v. DMT word onze pijnappelklier een x aantal keren vergroot waardoor wij meer kunnen waarnemen dan de nuchtere mens(denk aan 4e en zelfs meerdere dimensies). het schijnt dat er in die andere dimensies dus reptillians e.d. leven.

Mijn ervaringen hebben mij wel veel input gegeven.
Strong manlets!
pi_95756473
quote:
Zoals?
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 12:39:09 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_95756802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef poolboy85 het volgende:
Bij mijn gebruik van DMT, ben ik ook meerdere malen in contact gekomen met reptillians.

Mijn ervaringen waren heel duidelijk en diverse dingen werden mij duidelijk.

Een andere kant:
Iemand anders op een forum(een vrouw) had een behoorlijke grote dosis DMT genomen en ging dwars door de glazen muur heen, werd meegenomen door reptillians en tot in het eeuwige verkracht. Dit is geen geintje...
d.m.v. DMT word onze pijnappelklier een x aantal keren vergroot waardoor wij meer kunnen waarnemen dan de nuchtere mens(denk aan 4e en zelfs meerdere dimensies). het schijnt dat er in die andere dimensies dus reptillians e.d. leven.

Note to myself : geen DMT .
  woensdag 20 april 2011 @ 12:40:46 #253
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_95756851
Wat is DMT :')
I never workout
pi_95756877
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:40 schreef reetveter het volgende:
http://www.uitjebol.net/dmt.htm
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 12:42:04 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_95756893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:40 schreef reetveter het volgende:
Spul wat je maar beter niet kunt gebruiken lijkt mij :N
pi_95756931
Dimethyltryptamine, ook bekend als DMT is een indoolalkaloïde met een moleculaire structuur verwant aan de neurotransmitter serotonine. De stof wordt van nature aangemaakt door een breed scala aan organismen, waaronder de mens. De functie van de stof is tot dusver niet duidelijk, al blijkt uit onderzoek dat DMT mogelijk een rol speelt bij schizofrenie, bijna-doodervaringen en visueel dromen. DMT heeft psychoactieve eigenschappen en kan worden gerookt, geïnjecteerd of (gecombineerd met stoffen die orale opname mogelijk maken, zie ayahuasca) oraal toegediend worden. DMT behoort tot de hallucinogene en entheogene (grieks, de godheid binnenin opwekkende) drugs.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 20 april 2011 @ 12:43:25 #257
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_95756941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

http://www.uitjebol.net/dmt.htm
Dus dat kreng is zwaar van het padje en droomt dat ze wordt verkracht door 'reptillians', en daarom moeten wij dat maar geloven? Sommigen geloven ook dat ze achtervolgt worden als ze paddo's nemen terwijl er ook geen ene fuck aan de hand is.
I never workout
pi_95757037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spul wat je maar beter niet kunt gebruiken lijkt mij :N
Ik heb een aantal weken geleden een kleine docu gezien over DMT, en de doctoren die het ook gebruikt hebben, om er achter te komen wat het doet, waren allemaal zeer te spreken over deze 'drugs'.

Volgens mij versterkt het een stofje dat ook opkomt als jij aan het dromen bent.
En volgens mij duurt DMT ook maar 5 of 7 minuten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_95757077
Quote uit "Uit je bol" (leuk boekje trouwens. Vroeger ooit in mijn bezit gehad en uitgeleend, maar weet niet meer aan wie):

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt. Je moet dus zorgen dat je lekker ligt of zit, want je gaat gerandeerd uit je bol. Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.

De meeste van die wezentjes hebben het beste met je voor maar sommigen zijn ondeugend en eng.
Dan ben je even bang. Volgens Terence McKenna, een van de meest vooraanstaande entheogene onderzoekers in de Verenigde Staten, is het een goed teken als je die angst voelt, want dat laat je zien dat je in contact staat met de werkelijkheid. De kleuren waarin dat alles zich afspeelt, zijn voornamelijk groen, rood en blauw, naar paar, geel en goud. McKenna noemt de wezentjes "machine-elfen". Ze hebben inderdaad iets technologisch en ook iets elfsachtigs. Je zou kunnen zeggen dat zij, ontstaan uit chemische kristallisatie, als het ware afsplitsingen zijn van de jungle-goden en van de oerkrachten die door het natuurlijke yopo worden opgeroepen. Na ongeveer een half uur neemt de intensiteit af en verlaat je de machine-elfen. Je kunt dan je ogen open doen en praten, maar misschien wil je liever nog wat nasoezen, badend in een stroom van wat je alleen maar als universele liefde kunt omschrijven.

Hoe meer je terugkomt, hoe lichamelijker het gevoel wordt. Op het laatst begint je lijf te trillen en te beven. Na vijf minuten houdt ook dat op en ben je weer terug. Een minuut of tien later voel je je weer normaal, zij het dan dat je iets buitengewoons hebt meegemaakt. Een ander verschijnsel dat tijdens deze trip kan optreden is dat je geluiden begint te maken die je als golven waarneemt. Je produceert onverstaanbare klanken. Die drang is zo sterk dat je je er alleen maar aan kunt overgeven. Je maakt een reis door een innerlijke ruimte waaruit je na een half uur, als herboren zeggen sommigen, terugkeert. Ook voor DMT geldt dat je het moet gebruiken op een lege maag, in een prettige omgeving en alleen als je je goed voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 12:47:24 ]
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 12:47:02 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_95757101
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik heb een aantal weken geleden een kleine docu gezien over DMT, en de doctoren die het ook gebruikt hebben, om er achter te komen wat het doet, waren allemaal zeer te spreken over deze 'drugs'.

Volgens mij versterkt het een stofje dat ook opkomt als jij aan het dromen bent.
En volgens mij duurt DMT ook maar 5 of 7 minuten.
Mijn dromen zijn al prachtig en duren langer dan 7 min. , geen rotzooi voor nodig ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')