Even ter verduidelijking: de eerdergenoemde anonieme websites voor Rhesus Neghatives staat los van de Reptilians.
Het wordt daar wel veel besproken maar zo ook alle andere mogelijkheden.
De website heeft ook een 'bibliotheek' waar je opzoek kan gaan naar de gedocumenteerde wetenschappelijke feiten. Dit is natuurlijk fijn als je wat sceptisch bent, down to earth bent of gewoon bang bent een conspiracy-believer te worden.
De kracht van die site is (met duizenden leden wereldwijd) dat er vooral veel gebrainstormd wordt.
Ik als toch redelijk, hoewel openminded, nuchter persoon vind dit een verademing.
Er is ruimte voor van alles... maar de mods zorgen dat er een ballans blijft tussen scepticiteit(?) en vrijdenken.
Doel is om er zelf maar achter te komen hoe en wat, aangezien de onderzoeksresultaten verborgen blijven.
Daarbij passeren vele conspiracies de revue... het is belangrijk om je vooral niet te verliezen in eentje maar de gelijkenissen en feiten te filteren uit deze en daarop verder te researchen.
Soms ben je zo overloaded met info, dan ben ik er zo een paar maanden helemaal niet meer bezig.
Maar to the point: zover ik weet zijn er geen besloten reptilianwebsites.
Wel is er een hele lijst met bekende rhesus negatieven
I can't see through walls.. but I can kick your ass.