Ik denk dat ze op de universiteit niet zo coulant zijn, vooral niet voor een vak dat door een paar honderd studenten gevolgd wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef Skylark. het volgende:
Wat erg voor je, TS! Zijn er nog opties mogelijk? Waarschijnlijk willen ze je vast helpen als je het hele verhaal vertelt tegen je coördinator.
In ieder geval sterkte, TS, en succes als je het mag inhalen!
diep van binnen huil je nog steeds hardquote:
Op de universiteit? Lijkt mij niet. Pech = pech.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef Skylark. het volgende:
Wat erg voor je, TS! Zijn er nog opties mogelijk? Waarschijnlijk willen ze je vast helpen als je het hele verhaal vertelt tegen je coördinator.
In ieder geval sterkte, TS, en succes als je het mag inhalen!
Mijn pijnstillerverslaving verzacht een hoop.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:50 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
diep van binnen huil je nog steeds hard
Epicquote:
Dat zeggen alle HBO'ers. Jaloers?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:58 schreef Repeat het volgende:
Kut WO'er, op het HBO leer je iets tenminste toepassen, dat hebben werkgevers veel liever dan zo'n theorienerd.
Geen contact met vrienden ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, ik ging een keer op donderdag naar de uni toe om een tentamen te maken. Sta ik ineens voor een lege zaal. Ik had zo'n uitgeprinte Course Manual gekregen met het rooster voor het hele blok, dus ik daarin kijken, bleek het tentamen op woensdag te zijn geweest
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:58 schreef Repeat het volgende:
Kut WO'er, op het HBO leer je iets tenminste toepassen, dat hebben werkgevers veel liever dan zo'n theorienerd.
Als je zo laks met dat soort belangrijke dingen omgaat, dan verdien je het ook wel of niet somsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
Niemand overtreft mij. Drie jaar geleden stond ik op het punt een negatief bindend studieadvies te ontvangen. In verband met omstandigheden had ik een goed verweer, en mocht ik op gesprek komen. Ik vergistte me echter in de datum, en nu doe ik HBO.
Bij die studie had ik niet echt heel erg intensief contact met mensen, want het was aan het begin van het jaar en ik was de enige uit mijn vriendengroep die die studie ging doen.quote:
Ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Repeat het volgende:
Verwachte reactie: TS kan beter betalen voor een cursus Nederlands dan voor een internetaansluiting!
Repeat heeft ook een cursus Nederlands nodig? Alle onderwijstypen worden met kleine letters geschreven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:58 schreef Repeat het volgende:
leugens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik?
[..]
Repeat heeft ook een cursus Nederlands nodig? Alle onderwijstypen worden met kleine letters geschreven.
samsonneke wilt u ook eens een lief berichtje in mijn fobo achterlaten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:12 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ga je heus niet uitlachen, TS. Het is juist hartstikke vervelend dat je hierdoor je tentamen hebt gemist.
Maar ach, kop opJe kunt hem vast herkansen en anders is het ook nog niet het einde van de wereld. Het is weekend, denk daar maar aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |