Geweldige film.... en mijn afscheidsspeech bij Ricoh.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
"Fuck it, let's go bowling...."
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Joene het volgende:
Stiekem ben ik gewoon zo een Zovty gelijk aan J.
Katholieke Kerkdienst idd, en erachteraan de crematie. het was ok !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef YPPY het volgende:
Hoe was de dienst? Vast in een kerk als het in Brabant was.
Dan is het goed, als het ok was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Katholieke Kerkdienst idd, en erachteraan de crematie. het was ok !
Ik ga lekker op vakantie als iedereen weer aan het werk is.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:13 schreef Houzer het volgende:
Goffer iedereen gaat maar op vakantie of is vrij, en ik maar werken
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga lekker op vakantie als iedereen weer aan het werk is.Veel relaxter.
Mijn vrouw werkt in het onderwijs , niet mogelijk dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga lekker op vakantie als iedereen weer aan het werk is.Veel relaxter.
Jemig, wat heb jij het zwaar. Verplicht in het hoogseizoen vrij nemen en dan ook nog eens niet weggaan.quote:
mwah een en ander heeft met de familie omstandigheden van afgelopen maanden te maken, hieraan is afgelopen week een einde gekomen. Nu eerst maar even laten bezinken allemaal en dan ms nog wel ff weg maar anders pas weer met herfst of kerst ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig, wat heb jij het zwaar. Verplicht in het hoogseizoen vrij nemen en dan ook nog eens niet weggaan.
Ga dan tenminste nog kamperen op de Veluwe ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |