Carre is niet echt een plek voor korte rokjes idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toen ik net buiten stond om te roken, kwam er nog één naar me toe. Maar in plaats van de weg naar de GGD te vragen, moest ze bij Carré zijn. Sinds wanneer is dat de verzamelplek van korte rokjes?
Da's waar ook, Lieke van Lexmond was een paar weken terug opeens single.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Een 'leven'.
Met weemoed blader ik nog wel eens in de playboy waar ze in staat. Maar foto's wegen niet op tegen de echte slet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's waar ook, Lieke van Lexmond was een paar weken terug opeens single.
Lieke.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kijk nou eens naar wat je getypt hebt.
Oh, dat noem jij "een leven".quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Met weemoed blader ik nog wel eens in de playboy waar ze in staat. Maar foto's wegen niet op tegen de echte slet.
ik.quote:
Haai! Weet je al wanneer je feestje is?quote:
Hoe was de dienst? Vast in een kerk als het in Brabant was.quote:
Sorry, zitten nog onder de striemen, dus ik vind het niks om er foto's van te maken.quote:
Dat was een goede tijd, de even dagen zovty en de oneven dagen J.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Joene het volgende:
Stiekem ben ik gewoon zo een Zovty gelijk aan J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |