Of de Twilight cd-roms van vroeger natuurlijk. Die je uiteraard moet kennen mits je geen 13 bent.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:20 schreef Siniti het volgende:
TS naam komt verdacht dicht bij Twilight.
Ik kan hieruit concluderen dat TS Twilight een goede film/boek vind en derhalve een vlammende homoseksuele jongeman is.
Ik ben 18 en ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Of de Twilight cd-roms van vroeger natuurlijk. Die je uiteraard moet kennen mits je geen 13 bent.
hoef je niet oud voor te zijn, die is pas (weer) op dvd uitgebrachtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:27 schreef Pacmaniac het volgende:
Of als je echt oud bent aan de serie!
[ afbeelding ]
Nee aap dan ben je jaren geleden al keihard gestorven aan Venuskankerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:29 schreef TwyLight het volgende:
Of als je nóg ouder bent aan het ontstaan van het heelal!
[ afbeelding ]
Dus? Er circuleren ook foto's van Marilyn Monroe op het internet hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoef je niet oud voor te zijn, die is pas (weer) op dvd uitgebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
Ik zeg Brigitte Bardot.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:35 schreef Siniti het volgende:
Ingrid Bergman is superieur aan Marilyn Monroe.
WHAT ABOUT 2PAC?!! HUH!!????quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:38 schreef Pacmaniac het volgende:
Monroe is wel geil natuurlijk met haar omhooggevallen rok. Ik denk dat ze nog leeft . Ergens in een grot samen met Elvis en Michael . Bin Laden kookt.
Die doet de tuinquote:
ZUCHT!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ok.
Maar ik weet nog steeds niet wat je bedoelt.
En Kurt Cobain tokkelt wat op een gitaar?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:38 schreef Pacmaniac het volgende:
Monroe is wel geil natuurlijk met haar omhooggevallen rok. Ik denk dat ze nog leeft . Ergens in een grot samen met Elvis en Michael . Bin Laden kookt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |