Daar heb je op zich wel weer een punt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:57 schreef OldJeller het volgende:
Sinds wanneer heb je verwachtingen van Nederlanders als het om taal gaat?
Einz, maar toch, uit taalpurisme en gewoon uit respect voor de sport: zeg dan gewoon Tour de France.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
Toer de Frans bedoel je
Maar het is gewoon de Ronde van Frankrijk hoor.
Er staat een Eiffeltoren in je fobo!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:00 schreef Myraela het volgende:
Dat is om die franse terug te pakken op hun gebrekkige engels.
Parijs is leuk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er staat een Eiffeltoren in je fobo!
"Froans". Bijna zoals op zijn Limburgd of op zijn Fries. Geen wonder dat de overwegend Hollandse presentatoren daar zo'n moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe moeten we het dan gaan uitspreken volgens jou?
Nee, het woord "Scheveningen" is verzonnen om Duitse spionnen in de tweede wereldoorlog te ontmaskerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:05 schreef Agiath het volgende:
Oja, ik verwacht ook gewoon dat elke Engelsman het plaatsje scheveningen perfect kan uitspreken, anders is het maar een asociale klootzak
Zoals ik al zei, waarschijnlijk de Chinese renner Do Ping.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
Want tour de france is altijd zo spannend, wie zal er deze keer worden gesnapt op drugs!
Niet de jouwequote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er staat een Eiffeltoren in je fobo!
Die past er niet opquote:
Die overtref jij niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die past er niet op
BIj gebrek aan beter zullen we maar zeggen he![]()
Hoe weet jij dat? Jij bent net twee maanden geregistreerd!quote:
Ik heb mijn bronnen ofzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij bent net twee maanden geregistreerd!
Ik had ook neer kunnen zetten dat ik op dit moment geen ene flikker doe.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat is 'aankomend student' nou weer voor beroep
Moet je oppompen, word je rijk vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |