abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70835142
Momenteel heb ik een mobiel telefoonabonnement open bij KPN. Deze loopt nu al een jaar of drie. Inmiddels wil ik graag weer een nieuwe telefoon, dus ben ik even bij een telecomwinkel langs geweest om te informeren wat het mij een Nokia N85 zou kosten als ik mijn abonnement verleng voor een jaar. Nu bleek dat ik dan nog 450 euro bij moet betalen Nieuwprijs van het toestel is ongeveer 500 euro.

Een nieuw contract afsluiten leek mij dus een betere optie. Bij Hi kan ik voor 17 euro per maand en een bijbetaling van 60 euro de N85 krijgen. Nummerbehoud is dan echter niet mogelijk, omdat het dan als contractverlenging wordt gezien, en ik dus alsnog 450 euro moet bijbetalen.

Omdat ik toch wel erg graag mijn eigen nummer wil behouden bedacht ik me om dit nummer eerst over te laten zetten naar een prepaidkaartje van KPN, en vervolgens het nummer weer mee te nemen naar het nieuwe abonnement. Iemand hier ervaring mee, en weet of dit mag volgens de voorwaarden?
pi_70835238
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Wat wel eens wil helpen trouwens is om KPN zelf te bellen en te zeggen dat je wel wilt verlengen maar alleen als je dat toestel erbij krijgt en dat je anders overstapt naar een andere provider. Je provider kan je vaak wat meer bieden dan die pipo in de winkel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70835478
Dat moet lukken inderdaad. Als je het zeker wil weten dan doen je nummerbehoud naar prepaid van een andere provider.
pi_70837168
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Wat wel eens wil helpen trouwens is om KPN zelf te bellen en te zeggen dat je wel wilt verlengen maar alleen als je dat toestel erbij krijgt en dat je anders overstapt naar een andere provider. Je provider kan je vaak wat meer bieden dan die pipo in de winkel.
Dit dus.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_70837336
Of kijk eens via www.kpn.com.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_70837615
wil niet veel zeggen maar ik heb mijn n85 los voor 370 euro gekocht :p misschien slim om eens onderzoek te doen?
pi_70844436
450 euro bijbetalen kan gewoonweg niet, tenzij je inderdaad voor een sim-only kiest en de telefoon los erbij koopt. Die N85 is dat geld niet eens meer waard.

De verkoper heeft je stront lopen verkondigen om jou te tricken in een nieuwe abo met nieuw nummer (voor hen het soort abo waar zij het meest aan verdienen) en als je die rijstkorrel in je hoofd gebruikt had om na te denken dan had je zelf ook tot die conclusie kunnen komen.
pi_70862969
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef r3gi3boy het volgende:
450 euro bijbetalen kan gewoonweg niet, tenzij je inderdaad voor een sim-only kiest en de telefoon los erbij koopt. Die N85 is dat geld niet eens meer waard.

De verkoper heeft je stront lopen verkondigen om jou te tricken in een nieuwe abo met nieuw nummer (voor hen het soort abo waar zij het meest aan verdienen) en als je die rijstkorrel in je hoofd gebruikt had om na te denken dan had je zelf ook tot die conclusie kunnen komen.
Ik heb zelf met hem meegekeken op het scherm, en omdat ik in de A-klasse viel (waar kpn het minst op verdient) kreeg ik de minst mogelijke korting. Vandaar dat ik nog 450 euro bij moest betalen.

Maargoed, ik zal KPN van de week nog even bellen of het echt niet te verlengen is voor een redelijk bedrag, en anders het nummer maar eerst overzetten op een prepaidkaartje.
pi_70865340
Waarom kies je nu trouwens nog voor een Nokia N85? Dat ding is al meer dan een half jaar oud en z'n opvolger, de N86 met 8MP camera ligt al zo goed als in de winkels. Nu nog eventjes overstappen naar een andere provider dan KPN (Vodafone) en klaar is kees.
pi_70866763
Bij T-Mobile kan dit gewoon direct. Ik heb nu een nieuw abo aanvraag lopen met nummer van oud abo. Kost niets extra en geen gekut met prepay oplossingen ofzo.

Alhoewel het nu net grandioos mis gaat bij mij omdat ze een nieuw systeem krijgen, maar dat terzijde. Scheelt weer aansluitkosten en dat soort rommel die nu voor niks is ipv 50% korting erop.
pi_70870937
Vodafone is voor mij niet echt een optie aangezien ik daarmee thuis geen bereik heb. Het zal toch een netwerk van KPN gaan worden.

Ik kies nog voor de N85 omdat dat toch nog wel erg in prijs scheelt met een abonnement, en de N86 voor mij niets zo erg veel meerwaarde heeft. Ik wil vooral een nieuwe telefoon omdat ik graag een ingebouwde GPS wil hebben voor navigatie. Nu sleep ik nog altijd zo'n losse GPS-ontvanger mee en daar wil ik graag vanaf.
pi_70884320
Smoesjes
pi_70895810
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:01 schreef r3gi3boy het volgende:
Smoesjes
??

Ben gisteren bij KPN langsgeweest en zij kunnen mij wel een betere aanbieding maken! Abo van 25 euro per maand (inclusief onbeperkt internet) en dan krijg ik de telefoon gratis. Nu betaal ik nog 12,50 euro per maand, maar heb nu dan ook geen internet. Bedankt voor de informatie allemaal iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')