quote:Wij hebben een mengel moesje van een noorse boskat en een bengaal zal eens even opzoek gaan naar een foto van de onze! helaas is die van ons nie zo heel lief...
Op woensdag 17 april 2002 20:45 schreef Lois het volgende:
Komt ie nog een keer: Boris onze brute kat-FOTO BORIS-
Boris is een Noorse Boskat van 6 jaar oud. Doet zich erg graag stoer voor maar is in werkelijkheid een watje. Zeer zachtaardig en alleen maar indrukwekkend door zijn grootte.
Ongelooflijk druk, ongelooflijk aandachtvragend maar ook ongelooflijk lief.
Alwin
Ik vind dit wel de leukste:

Dat pootje... wat superleuk.
Een voorproefje?
PS Alwin, bedankt voor je mailtje
quote:WAT EEN SCHATJES!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Op dinsdag 04 juni 2002 14:41 schreef flipsen het volgende:
Joepie, de digitale camera weer meegejat dit weekend, dus nieuwe foto's van ons nestje te zien op http://www.xs4all.nl/~hinne.Een voorproefje?
[afbeelding]PS Alwin, bedankt voor je mailtje
quote:Jah... alsof ie iets niet mag zien... en die Trucky (witte) heeft zn oren ook zo naar achteren "gvd, waarom nou weer niet
Op maandag 03 juni 2002 00:45 schreef Arcee het volgende:
Wat een lieverds allemaal...Ik vind dit wel de leukste:
Dat pootje... wat superleuk.
![]()
Diesel is een schat ![]()
prrrrrr
quote:Ahhhh
Op dinsdag 04 juni 2002 14:41 schreef flipsen het volgende:
Joepie, de digitale camera weer meegejat dit weekend, dus nieuwe foto's van ons nestje te zien op http://www.xs4all.nl/~hinne.Een voorproefje?
[afbeelding]PS Alwin, bedankt voor je mailtje
Die cyperse ligt er lief bij ![]()
Hier nog een keer mijn Tigger.. ![]()
quote:Hou je al die katten? Anders wil ik er wel 1
Op maandag 10 juni 2002 14:22 schreef flipsen het volgende:
En weer nieuwe erbij voor de liefhebber. Nu ruim 3 weken oud:
http://www.xs4all.nl/~hinne
quote:Er is er 1 weg (cyper), we houden er zelf 1 en we hebben er dus nog 2 in de aanbieding. Maar daar willen we een heel goed huis voor uiteraard, met iemand die veel aandacht voor ze heeft en waar hij/zij ook naar buiten kan. Twee vrienden van me willen er ook erg graag 1, maar ja, de 1 is niet vaak thuis, de ander woont op 3 hoog. Dus misschien...
Op maandag 10 juni 2002 14:24 schreef Mordreth het volgende:[..]
Hou je al die katten? Anders wil ik er wel 1
.
quote:mail me maar als je er 1tje overhoud. Ben gek op katten. Geweldige dieren zijn het
Op maandag 10 juni 2002 14:32 schreef flipsen het volgende:[..]
Er is er 1 weg (cyper), we houden er zelf 1 en we hebben er dus nog 2 in de aanbieding. Maar daar willen we een heel goed huis voor uiteraard, met iemand die veel aandacht voor ze heeft en waar hij/zij ook naar buiten kan. Twee vrienden van me willen er ook erg graag 1, maar ja, de 1 is niet vaak thuis, de ander woont op 3 hoog. Dus misschien...
Mail: vdrijt@hotmail.com
En wat heeft Lucifer nette snorharen

Klik hier voor meer foto's: Foto Album
quote:Prachtige foto!
Op maandag 10 juni 2002 14:48 schreef BDisOKE het volgende:
Wij hebben ook twee van die leuke beesies
Lucifer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |