quote:je moet nog even hier posten
Op woensdag 17 april 2002 22:14 schreef serano het volgende:
Om even terug te gaan naar de allereerste post in dit topic... de breezer kat, heb ik hier wat foto's van mijn eigen katZoals je kan zien heeft bacardi 't zwaar van mijn simba afgekeken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Tijd voor een lawsuit
PlAaTs hIeR PiCz vAn jEzElF MeT EeN... bReEzAh!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 17-04-2002 22:36]
quote:Ja hoor, katten aan de drank
Op woensdag 17 april 2002 22:14 schreef serano het volgende:
Om even terug te gaan naar de allereerste post in dit topic... de breezer kat, heb ik hier wat foto's van mijn eigen katZoals je kan zien heeft bacardi 't zwaar van mijn simba afgekeken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Tijd voor een lawsuit
quote:Ik ben zo vrij geweest; kon het niet laten.
Op woensdag 17 april 2002 22:31 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
je moet nog even hier posten
PlAaTs hIeR PiCz vAn jEzElF MeT EeN... bReEzAh!!!
Gewéldige foto's!
ik had trouwens boter aan de top van het flesje gesmeerd, anders wilde hij er niet aanzitten want hij vond 't verdomd smerig ruiken... ![]()
Op de foto probeert hij dus zonder te ademen de boter er af te likken, was een erg mooi gezicht
quote:Ja, prachtige foto
Op woensdag 17 april 2002 22:45 schreef serano het volgende:
hahahaik had trouwens boter aan de top van het flesje gesmeerd, anders wilde hij er niet aanzitten want hij vond 't verdomd smerig ruiken...
Op de foto probeert hij dus zonder te ademen de boter er af te likken, was een erg mooi gezicht
quote:Een rustige poes ligt 18 uur per dag op dezelfde plek, of heeft twee plekken, gaat wat naar buiten, ligt daar wat, gaat naar binnen, eet, gaat weer op zijn plek liggen. = dus geen haren door het hele huis vanwege een poes die overal op en af en aan en onder en boven en tegen etc zit.
Op woensdag 17 april 2002 15:29 schreef Nyles het volgende:[..]
Dat van een zeil nemen dacht ikzelf ook al aan, maar hoezo een wat rusterige poes?
Verder heb ik nog een leuk verhaal.
Vrienden van me hebben een geweldige poes! Die apporteert! Heel gaaf, en gewoon een uur lang! Je gooit zo'n nepmuis weg, en met een sneltreinvaart komt ze die muis terug galopperen! Echt heel tof!
quote:'t Is dat je er zelf over begint lois, want Boris zou goed een broertje kunnen zijn van onze hond. Dezelfde tekening hebben ze. Je hebt dus eigenlijk een 'Border Collie Boskat'!
Op woensdag 17 april 2002 20:56 schreef Lois het volgende:
Boris is formaat klein hondje
En dit is dan onze rode poes, Floddertje

Hoe verbaasd kan je zijn?
Bad kitty:

Deze wilde ik jullie niet onthouden:
ik ga maar eens naar bed...

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 19-04-2002 08:15]
quote:\
Op dinsdag 16 april 2002 19:17 schreef MashiMaro het volgende:
Mijn Mia:
Wat een mooie kat, is dat een blauwe rus?
quote:Als je allergisch bent voor de haren en niet voor huidschilfers, kun je eens denken aan een Sphynx. Okee, het is effe wennen, maar ik heb er zelf een en ben erg enthousiast. Zeer aanhankelijk (komt graag kroelen), speels, voelt lekker warm en zacht aan (ze hebben wel een beetje perzikachtig donshaar, zijn niet helemaal kaal) en kletsen de oren van je hoofd.
Op donderdag 18 april 2002 11:44 schreef Eriksie het volgende:
Een rustige poes ligt 18 uur per dag op dezelfde plek, of heeft twee plekken, gaat wat naar buiten, ligt daar wat, gaat naar binnen, eet, gaat weer op zijn plek liggen. = dus geen haren door het hele huis vanwege een poes die overal op en af en aan en onder en boven en tegen etc zit.
Dit zijn wat foto's van sites met allerlei kattenrassen:

Die van ons lijkt wel wat op die donkere op de onderste foto, heeft alleen ook witte vlekken.
Het gekke is, dat de meeste mensen het eerst eng en afschuwelijk vinden, maar als ze eenmaal onze kat geaaid hebben vinden ze Sphynxen geweldig...
quote:Overigens apporteerde onze andere (wel harige) kat ook. Het leukst vond ze als je een balletje (zo'n zachte imitatiegolfbal) van de trap afmikte, dat stuitert zo leuk), die kwam ze dan weer terugbrengen. Had je geen zin, dan ging ze gewoon zelf bovenaan de trap zitten en liet het balletje uit haar bek vallen...
Verder heb ik nog een leuk verhaal.Vrienden van me hebben een geweldige poes! Die apporteert! Heel gaaf, en gewoon een uur lang! Je gooit zo'n nepmuis weg, en met een sneltreinvaart komt ze die muis terug galopperen! Echt heel tof!
quote:Is een British Blue
Op vrijdag 19 april 2002 01:25 schreef Toebroodjie het volgende:[..]
\
Wat een mooie kat, is dat een blauwe rus?
quote:Gaaf heh?
Op vrijdag 19 april 2002 06:42 schreef lizardtattoo het volgende:
Overigens apporteerde onze andere (wel harige) kat ook. Het leukst vond ze als je een balletje (zo'n zachte imitatiegolfbal) van de trap afmikte, dat stuitert zo leuk), die kwam ze dan weer terugbrengen. Had je geen zin, dan ging ze gewoon zelf bovenaan de trap zitten en liet het balletje uit haar bek vallen...
Wij hebben jaren en jaren katten gehad, maar dit nooit meegemaakt. Die vriendin van me vroeg of ik de kat wilde hebben. DUH! Ze meende het vast niet....
quote:Een karthuiser of een burmees maken gehakt van die hond van jou! Die zijn echt nergens bang voor. Abessijn is ook een goeie keus, bovendien kunnen die uitstekend apporteren met de muis. Zeer intelligente beesten, die van mij liep zelfs hele stratenblokken met mij mee op en zat dan bij een winkel of café op me te wachten totdat ik weer klaar was
Op woensdag 17 april 2002 20:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:De Teef die ik nu heb duld geen enkel ander kattebeest in de buurt nu, ze sloopt ze allemaal
![]()
quote:AAAAAAAAAAH wat COOL!
Op dinsdag 16 april 2002 20:40 schreef Lois het volgende:Dit is Boris, 1 van onze katten.
He's SO BIG!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Fortuna op 19-04-2002 23:18]

en we zijn nu hard op zoek naar een lief vriendinnetje voor haar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |