wat voor een CRX?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2...Iemand een CRX kopen?
mooi ding, duur?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Mag ik even patsen met mijn nieuwe aanwinst?
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En niet met United vliegen, he?.
Tuurlijk mag je patsen. Het (hij of zij) ziet er elegant uit. Om te tokkelen of om met plectrum te spelen ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Mag ik even patsen met mijn nieuwe aanwinst?
een ja was voldoende geweestquote:
Ja geweldig, nog nooit zo'n gebalanceerd geluid gehad!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een ja was voldoende geweest
speelt waarschijnlijk voortreffelijk?
heb ooit een taylor 12 snaar vast gehad, was echt goed
Die kerel is toch echt om koppijn van te krijgenquote:
Een Epiphone Es 335 DOTquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef TeleluvR het volgende:
Jeuh! Wat for un?
Phat! Zijn leuke gitaartjes voor het geld, klinken ok!quote:
Klinkt zeker lekker heb 'm met een FOX en met een Blackstar geprobeerd en ik werd er vrolijk vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Phat! Zijn leuke gitaartjes voor het geld, klinken ok!
Ik wil een p90 SG
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt zeker lekker heb 'm met een FOX en met een Blackstar geprobeerd en ik werd er vrolijk van![]()
*Tja die versie SG p90 is idd gaaf helaas wel een beetje duur...
Hmmz ja, maar het is niet iets wat je terwijl je aan het spelen even snel bedenkt. Of je moet heel goed weten waar je noten ergens zitten. Want anders bedenk je dit niet, toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:31 schreef Metaalkop het volgende:
Het klopt wel. Het tweede akkoord is zowel een Am7 als een C6. Dat komt omdat sommige akkoorden, hoewel ze in wezen anders zijn, zijn opgebouwd uit dezelfde tonen (A, C, E en G).
Als je die akkoorden op een piano zou spelen zou je zien dat je dezelfde noten gebruikt voor elk van de akkoorden, maar dat je op een andere toets 'begint'.
Is het zo duidelijk?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
Driedubbele onderkin is helaas voor velen van ons waarschijnlijker dan een driedubbele garage.
Och, die garage is nu ook zo gebouwd... alleen zou hij dan groter worden dan mijn huis...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
Driedubbele onderkin is helaas voor velen van ons waarschijnlijker dan een driedubbele garage.
muziekwinkel? of andere zaak?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
KaMo: strapholders kun je afaik in iedere zaak kopen
No offense hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Afwerking is matig, maar hij begint wel al mooi te worden![]()
Ik zoek nog:
Strapholders, chroom
Jackplate, wit/cream/zwart
Stukje slagplaat voor afschermen elektronica, wit/cream/zwart
iemand, tegen klein prijsje, of donatie?
Ikquote:Op zondag 12 juli 2009 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
No offense hoor.
Maar welke autist heeft dat ding uit zitten zagen ?
Bij deze de foto'squote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Ik heb een gitaar gekocht !![]()
![]()
![]()
Pics (or it did not happen) volgen vanaaf of morgen
Sander zei nog jou/jullie tegen gekomen te zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
forta rock in nijmegen was gezellig
mooi goed geregeld festivalletje.
nu alleen last van me rug/nek spieren, maar moonspell was wel weer geweldig
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Aresdreams het volgende:
klinkt als een goede mogelijkheid, zo groot was het daar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |