Dat doet mijn hele straat al jaren, maar het wordt desondanks alleen maar erger. Die buren accepteren gewoon niet dat ze niet alles aan hun toe kunnen eigenen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Probeer es de dingen die zij doen na te doen, zodat ZIJ er last van hebben. Wel ff doorspreken met de andere buren. Om de beurt iets...
Kleine kans dat het helpt, want die mensen hebben wss een plaat voor hun kop, maar je kan het proberen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook ruzie met de buren, paar keer bijna slaags geweest maar het is niet de oplossing volgens mijn ouders en daar heeft ze ook wel gelijk in eigenlijk.Die man is echt een idioot, mijn broer schupte een keer het balletje over de schutting en toen claimde hij dat het zijn bal was of hij spoot mijn hond een keer nat, dacht dat het zijn parkeerplek was toen mijn ma haar auto op een plek zette die hij claimde omdat hij er al dertig jaar woonde. Maar die doet net alsof wij de de kwaaie zijn, maar hij heeft ruzie met de hele buurt.quote:
Dat doet deze hier dus ook, en nou wilt hij dus aan de gemeente vergunning vragen om op 'zijn' parkeerplaats een sluis te bouwen. Belachelijk, die man.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Die man is echt een idioot, dacht dat het zijn parkeerplek was toen mijn ma haar auto op een plek zette die hij claimde omdat hij er al dertig jaar woonde.
Nee, ik denk eerder dat die idioot linea recta naar het 'seksualiteit' gedeelte gaat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:13 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
EN NU MAAR HOPEN DAT ZE DIT TOPIC LEZEN!!! DAT ZAL ZE LEREN HEHEHEHE![]()
![]()
Omdat zo'n mensen al slaan voor je de eerste klap verkocht hebt en normale mensen vragen 'toe sla me nog een keer'? De brutalen hebben de halve wereld en niemand die er wat aan kan of wil doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:27 schreef TeenWolf het volgende:
waarom worden zulke mensen niet doodgeslagen ipv normale eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |