Zowel met Firefox als IE valt er gewoon GEEN aangifte te doen via internet!quote:Deze pagina is niet meer bereikbaar of het is 45 minuten of langer geleden dat u uw aangifte heeft bewerkt.
Hierdoor is om beveiligingsredenen uw sessie verbroken.
Wij verzoeken u om uw aangifte opnieuw in te voeren als u die nog niet had afgerond.
Onze excuses voor het ongemak.
Op afspraak tijdens werktijd naar het bureau gaan als het online kan (en soms ook moet volgens mij)?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Myraela het volgende:
Loop gewoon naar het bureau.
Daar moet je ook 3x hetzelfde verhaal vertellen waarna ze zeggen dat ze niet meer bereikbaar zijn.quote:
Gast, ik heb de tekst vantevoren al geschreven en hoef alleen maar 10 velden te doorlopen ofzo. Duurt max een kwartier en dan plak ik mijn aangifte erin en krijg je ditquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Yozzz het volgende:
Je moet ook wat sneller typen, want 45 minuten doen over een aangifte is toch wel behoorlijk langHoe lang heb je eigenlijk over het openen van dit topic gedaan?
True.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar moet je ook 3x hetzelfde verhaal vertellen waarna ze zeggen dat ze niet meer bereikbaar zijn.
Internet site die gaar is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Watskeburt?
Kun je even normaal doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef afcajos het volgende:
TS IS VERKRACHT DOOR EEN NEGER EN DURFT NIET IRL AANGIFTE TE DOEN
Sorryquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |