abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70824273
Enkele maanden geleden heb ik een vlucht geboekt met een creditcard bij British Airways. Het betreft een creditcard van Mastercard, uitgegeven door de Postbank. British Airways heeft als eis dat je bij het inchecken de gebruikte creditcard meeneemt. Nu is er alleen één probleempje. Postbank is overgegaan in ING en heeft hiermee ook mijn creditcard vervangen.
Ik heb de oude creditcard nog wel in mijn bezit, maar hij is buiten werking gesteld.
Wat moet ik doen?
Alvast bedankt!
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:46:43 #2
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_70824301
Gewoon meenemen, kleine kans dat ze er uberhaubt naar vragen overigens.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_70824631
Maar is dan je nummer niet gewoon hetzelfde gebleven? Dat is bij mij wel zo als ik een nieuwe creditcard krijg...

/edit kleine aanpassing want zit zelfniet bij postbank/ing
pi_70824763
Nee, mijn vervaldatum is wel gelijk gebleven, maar lang creditcardnummer en pincode zijn beide veranderd..
pi_70825522
Ik heb dat ook wel vaker zien staan, maar er heeft nog nooit iemand naar gevraagd!
Daarbij is het natuurlijk onzin, want iemand anders kan toch een ticket voor jou betalen met zijn/haar credit card (bijv. bedrijven doen dat vaker zo)??

Zolang je je paspoort maar meeneemt!
pi_70827915
Als het een vlucht van/naar de VS is, gebruiken ze je creditcard gegevens mede als identificatie. Die gegevens (je naam in dit geval) zal hetzelfde zijn, alleen kunnen ze aan de hand van je nummer de reservering niet terug vinden. Mogelijk zul je dan bij een balie moeten inchecken in plaats van bij een machine (en in de VS dus in een rij van een uur gaan staan).
pi_70827953
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
Als het een vlucht van/naar de VS is, gebruiken ze je creditcard gegevens mede als identificatie. Die gegevens (je naam in dit geval) zal hetzelfde zijn, alleen kunnen ze aan de hand van je nummer de reservering niet terug vinden. Mogelijk zul je dan bij een balie moeten inchecken in plaats van bij een machine (en in de VS dus in een rij van een uur gaan staan).
Het betreft een Europese vlucht.
pi_70828449
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Het betreft een Europese vlucht.
Dan kan ik alleen maar bedenken dat je je creditcard in de incheckmachine kan stoppen om je boeking te vinden en in te checken. Dat is dan voor het gemak, want je kan ook je bevestingsnummer intoetsen.
pi_70829609
Ik heb vorige week nog in de VS bij een incheck machine een andere credit card gebruikt dan die wat gebruikt was voor de boeking en mijn reservering werd toch gevonden. Zolang de credit card dus maar op je naam staat.

Daarbij kun je in de meeste machines ook gewoon je paspoort scannen ter verificatie in plaats van je credit card, of je reserveringsnummer invoeren op het touch screen.

Geen probleem dus
pi_70829706
Wij checken online in, dan heb je met machine's niks te maken toch? (Of is het bagage droppen ook geautomatiseerd?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')