Eigenlijk vind ik het niet zo raar. Tuurlijk, Satriani is een legende, maar om dat te weten moet je toch aardig diep in de rock zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Corkscrew het volgende:
Heeft Domien nooit van Joe Satriani gehoord ofzo?
Als dj zou je dat toch mogen weten, in elk geval als je er zulke uitspraken over gaat doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo raar. Tuurlijk, Satriani is een legende, maar om dat te weten moet je toch aardig diep in de rock zitten.
Ken 'm wel! Heb alleen geen cd van de goede man in mijn kast staan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Corkscrew het volgende:
Heeft Domien nooit van Joe Satriani gehoord ofzo?
Ho, nee nee! Ik zei 'wereldhit'. Sorry, maar Joe Satriani heeft, in vergelijking met Coldplay, nog nooit in de Nederlandse Top 40 gescoord. Coldplay is voor de luisteraar van 3FM een wereldband en hoe groot meneer Satriani ook mag zijn, 'If I Could Fly' heeft de hitlijsten hier gewoon nooit gehaald. Daarnaast: Coldplay is toch een wereldband, of niet? Daarmee heb ik niets afgedaan aan de status van Satriani.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Niet dat ik een fan ben of me geraakt voel, maar het klinkt nogal dom als Domien Joe Satriani minachtend 'superster' noemt en te begint over de wereldband Coldplay, waartegen Satriani dan natuurlijk in schril contrast staat.
ah geeft niks hoor Domien als ik niet even gekeken had op youtube wist ik ook niet wie satriani was zal wel aan de generatie liggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ken 'm wel! Heb alleen geen cd van de goede man in mijn kast staan.
de muziek die hij maakt is niet heel toegankelijk , maar hij is een wereldse gitarist. Puur alleen gitaarmuziek zal je never nooit in de top40 voorbij zien komen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
ah geeft niks hoor Domien als ik niet even gekeken had op youtube wist ik ook niet wie satriani was zal wel aan de generatie liggen
Wijnfles is al open zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na een week met laaange dagen eindelijk weer in Maastricht aangekomen. Lui langs de Mac.
Nou wilde ik zeggen dat ik vorige week woensdag wat veel leukers gedaan heb, maar laat dat nou net de enige dag in mn vakantie zijn geweest dat ik eigenlijk helemaal niets uitgevoerd heb...quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daarnaast: Coldplay is toch een wereldband, of niet?
Je hebt gelijk dat Satriani in Nederland geen wereldsterstatus heeft. Maar door hoe je het zei leek hij in de rest van de wereld ook niet meer dan een B-artiest die het vooral doet voor het geld, en dat lijkt me niet echt de juiste omschrijvingquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ho, nee nee! Ik zei 'wereldhit'. Sorry, maar Joe Satriani heeft, in vergelijking met Coldplay, nog nooit in de Nederlandse Top 40 gescoord. Coldplay is voor de luisteraar van 3FM een wereldband en hoe groot meneer Satriani ook mag zijn, 'If I Could Fly' heeft de hitlijsten hier gewoon nooit gehaald. Daarnaast: Coldplay is toch een wereldband, of niet? Daarmee heb ik niets afgedaan aan de status van Satriani.
Sjonge, die Mart Smeets krijgt ook iedereen aan zn tafel. Nu zelfs Jezus Christus!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Straks. Bij De Avondetappe met JC
Yess! Ben d'r morge ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat Satriani in Nederland geen wereldsterstatus heeft. Maar door hoe je het zei leek hij in de rest van de wereld ook niet meer dan een B-artiest die het vooral doet voor het geld, en dat lijkt me niet echt de juiste omschrijving
Trouwens, je vervangt Michiel morgen ook weer in Ekstra Weekend neem ik aan?
Gezien de populariteit van die gasten valt de term "wereldband" haast niet te ontwijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld.Ik zelf vind het een vreselijk saaie, gehypte kutband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |