Sommige mensen zien niet dat ze hem sluiten, zeker als iemand er niet vaak postquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht 1x te vaak "duuuurt laaaang".
GEM was de laatste keer in de Minigig. Meen mij te herinneren dat ze dat toen niet voor het eerst deden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Is 't niet al de tweede keer Johan als Minigig-band? Ik dacht me zoiets te herinneren... Of het was GEM, dat kan ook.
Niet dat dat erg zou zijn trouwens. Johan is tof.
GEM was toch vorige keer bij een meisje in de achtertuin spelen ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Is 't niet al de tweede keer Johan als Minigig-band? Ik dacht me zoiets te herinneren... Of het was GEM, dat kan ook.
Niet dat dat erg zou zijn trouwens. Johan is tof.
GEM is er sowieso twee keer geweest. De eerste keer was ik er namelijk bij, maar de tweede keer (en dat was gewoon in de studio) niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
GEM was de laatste keer in de Minigig. Meen mij te herinneren dat ze dat toen niet voor het eerst deden.
Of er gebeuren dingen in de studio welke wij niet mogen zienquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
GEM is er sowieso twee keer geweest. De eerste keer was ik er namelijk bij, maar de tweede keer (en dat was gewoon in de studio) niet.
Ah, Domien krijgt Rob/Annemieke-trekjes door de cam op de gang te zetten...?
Of wordt 'ie de vraag "waar heb je dat shirt vandaan" een beetje beu?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Domien krijgt Rob/Annemieke-trekjes door de cam op de gang te zetten...?
Of wordt 'ie de vraag "waar heb je dat shirt vandaan" een beetje beu?
Dat heeft een paar maanden bestaan ja, zo rond eind 2006/begin 2007.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vroeger was het toch altijd verschillende streams van de webcam?
Wow... op een knopje drukken. Dat is idd echt een heldendaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef gerbenp het volgende:
Domien luistert nog echt ook! De cam staat nu weer gericht op Domien!Held!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wow... op een knopje drukken. Dat is idd echt een heldendaad.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wow... op een knopje drukken. Dat is idd echt een heldendaad.
Waarom? Het is toch radio?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]![]()
Daar moeten Stenders, Annemieke en Bart eens een voorbeeld aannemen
![]()
Radio komt nog altijd op de eerste plaats. Als de webcam ervoor zorgt dat een dj niet op zn gemak radio kan maken, dan moet ie niet op de dj blijven staan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm wil zich als 3.0 radio zender positioneren, daarbij hoort dus ook een webcam
Eigenlijk vind ik het niet zo raar. Tuurlijk, Satriani is een legende, maar om dat te weten moet je toch aardig diep in de rock zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Corkscrew het volgende:
Heeft Domien nooit van Joe Satriani gehoord ofzo?
Als dj zou je dat toch mogen weten, in elk geval als je er zulke uitspraken over gaat doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo raar. Tuurlijk, Satriani is een legende, maar om dat te weten moet je toch aardig diep in de rock zitten.
Ken 'm wel! Heb alleen geen cd van de goede man in mijn kast staan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Corkscrew het volgende:
Heeft Domien nooit van Joe Satriani gehoord ofzo?
Ho, nee nee! Ik zei 'wereldhit'. Sorry, maar Joe Satriani heeft, in vergelijking met Coldplay, nog nooit in de Nederlandse Top 40 gescoord. Coldplay is voor de luisteraar van 3FM een wereldband en hoe groot meneer Satriani ook mag zijn, 'If I Could Fly' heeft de hitlijsten hier gewoon nooit gehaald. Daarnaast: Coldplay is toch een wereldband, of niet? Daarmee heb ik niets afgedaan aan de status van Satriani.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Niet dat ik een fan ben of me geraakt voel, maar het klinkt nogal dom als Domien Joe Satriani minachtend 'superster' noemt en te begint over de wereldband Coldplay, waartegen Satriani dan natuurlijk in schril contrast staat.
ah geeft niks hoor Domien als ik niet even gekeken had op youtube wist ik ook niet wie satriani was zal wel aan de generatie liggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ken 'm wel! Heb alleen geen cd van de goede man in mijn kast staan.
de muziek die hij maakt is niet heel toegankelijk , maar hij is een wereldse gitarist. Puur alleen gitaarmuziek zal je never nooit in de top40 voorbij zien komen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
ah geeft niks hoor Domien als ik niet even gekeken had op youtube wist ik ook niet wie satriani was zal wel aan de generatie liggen
Wijnfles is al open zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na een week met laaange dagen eindelijk weer in Maastricht aangekomen. Lui langs de Mac.
Nou wilde ik zeggen dat ik vorige week woensdag wat veel leukers gedaan heb, maar laat dat nou net de enige dag in mn vakantie zijn geweest dat ik eigenlijk helemaal niets uitgevoerd heb...quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daarnaast: Coldplay is toch een wereldband, of niet?
Je hebt gelijk dat Satriani in Nederland geen wereldsterstatus heeft. Maar door hoe je het zei leek hij in de rest van de wereld ook niet meer dan een B-artiest die het vooral doet voor het geld, en dat lijkt me niet echt de juiste omschrijvingquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ho, nee nee! Ik zei 'wereldhit'. Sorry, maar Joe Satriani heeft, in vergelijking met Coldplay, nog nooit in de Nederlandse Top 40 gescoord. Coldplay is voor de luisteraar van 3FM een wereldband en hoe groot meneer Satriani ook mag zijn, 'If I Could Fly' heeft de hitlijsten hier gewoon nooit gehaald. Daarnaast: Coldplay is toch een wereldband, of niet? Daarmee heb ik niets afgedaan aan de status van Satriani.
Sjonge, die Mart Smeets krijgt ook iedereen aan zn tafel. Nu zelfs Jezus Christus!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Straks. Bij De Avondetappe met JC
Yess! Ben d'r morge ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat Satriani in Nederland geen wereldsterstatus heeft. Maar door hoe je het zei leek hij in de rest van de wereld ook niet meer dan een B-artiest die het vooral doet voor het geld, en dat lijkt me niet echt de juiste omschrijving
Trouwens, je vervangt Michiel morgen ook weer in Ekstra Weekend neem ik aan?
Gezien de populariteit van die gasten valt de term "wereldband" haast niet te ontwijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld.Ik zelf vind het een vreselijk saaie, gehypte kutband.
My sentiments exactly...quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Zeg nou niet zo vaak dat de minigig volgende week is, dan slinken mn kansen dat ik erbij aanwezig kan zijn.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:32 schreef borisz het volgende:
Ik kanl er een tweet uit naar Lance Armstrong en ik krijg zijn antwoord 5x terug via tour tweets, celeb tweets etc.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:32 schreef borisz het volgende:
Ik knal er een tweet uit naar Lance Armstrong en ik krijg zijn antwoord 5x terug via tour tweets, celeb tweets etc.
11 graden netquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen lieverds
Wat een weertje, ruitenwissers zijn geen overbodige luxe vandaag
Ik wil het er verder liever niet over hebben, zo erg was het.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb koffie![]()
![]()
![]()
Dus ik heb het nummer gemist Cos, wat was't
Maria Mena is het ergste wat er is. Oooeei oei oei, dat wijf zou ik het liefst een trap geven. BEK HOUDEN!quote:
Zat gisteren in een café en heb Adele seriously 6x gehoordquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory![]()
![]()
![]()
![]()
. Mooi slaapliedje
![]()
Trusten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef June. het volgende:
Goeiemorgeeeeh.
[..]
Zat gisteren in een café en heb Adele seriously 6x gehoord
Ach als je voor jezelf werkt is dat niet verkeerd lijkt mequote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:34 schreef cosmick het volgende:
Verdomme, ik kom om in de opdrachten.
Wel mooi natuurlijk. Opzich.
Probleem is, dat je in principe dag en nacht door gaatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach als je voor jezelf werkt is dat niet verkeerd lijkt me
Groot voordeel is geowon ook dat je zelf je tijd in kan delen en dat je natuurlijk echt voor jezelf werkt
Hm, daar merk ik weinig van.... Doe toch iets verkeerd danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus in loondienst is en blijft het in principe makkelijker geld verdienen. Om half zes trek je de deur dicht en gaat naar de hoeren. Daar heb je nu geen tijd meer voor.
Na ja, het is meer een lunch café waar ze heerlijke verschillende soorten koffie en bieren serveren. Je kunt er ook spelletjes spelen. Er komen ook alleen maar studenten eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
6x Adele in een café?
Niks tegen haar muziek, maar ik vind't niet echt café muziekKrijg je wel een beetje een dooie stemming van lijkt me
![]()
Na vandaag nog 4 wekenDan 3 weken vakantie en daarna nieuwe baan
Kroegen en cafe's, ik vind het vaak maar niets, ik kan er nooit normaal praten qua volume in een kippenhok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef June. het volgende:
[..]
Na ja, het is meer een lunch café waar ze heerlijke verschillende soorten koffie en bieren serveren. Je kunt er ook spelletjes spelen. Er komen ook alleen maar studenten eigenlijk.
Oh dat is wel leuk, café waar je spelletjes kan spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef June. het volgende:
[..]
Na ja, het is meer een lunch café waar ze heerlijke verschillende soorten koffie en bieren serveren. Je kunt er ook spelletjes spelen. Er komen ook alleen maar studenten eigenlijk.
Haha dat kan. Ik moest wel wat moeite doen om Adele te horen, maar omdat ik dat album al grijs heb gedraaid herken ik alles haha.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kroegen en cafe's, ik vind het vaak maar niets, ik kan er nooit normaal praten qua volume in een kippenhok.
Zeker aan het eind van de avond, als ze het publiek weg willen jagen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef June. het volgende:
Goeiemorgeeeeh.
[..]
Zat gisteren in een café en heb Adele seriously 6x gehoord
Daar zingt hij toch can't stop the thing we startedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:21 schreef cosmick het volgende:
Bryan Adams zou toch ook verboden moeten worden.
Nee, was zo rond 14uquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeker aan het eind van de avond, als ze het publiek weg willen jagen?
Ja, ik vat 'm ook niet.quote:
zou het komen doordat ze allen niet boven de 1.60 uitkomenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Valt mee, ze is heel erg nice.
En vergeleken met Maria Mena zingt Jacqueline nog mooi.
Shakira heeft aardige nummers, maar hier vind ik haar stem zo mateloos irritant...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Valt mee, ze is heel erg nice.
En vergeleken met Maria Mena zingt Jacqueline nog mooi.
Beetje jammer iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef Sersjee het volgende:
Dance Valley had z'n website wel eens mogen bijwerken. Die Fokko Versloot die door z'n glazen tafel is geflikkerd staat nog in de line up.
Goed werk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:33 schreef borisz het volgende:
Applaus voor de Stier in Pamplona die een zijn hoorn in een nek van een mens heeft gestoken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef Sersjee het volgende:
"De A5 is dicht tussen knooppunt de Hoek en knooppunt Raasdorp." Dat ìs de A5...
Dat zeggen ze er altijd bij om duidelijk te maken van waar tot waar die weg loopt, want niet iedereen weet alle wegnummers uit z'n hoofd. Ook is het handig om te weten in welke richting 'ie dicht is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef Sersjee het volgende:
"De A5 is dicht tussen knooppunt de Hoek en knooppunt Raasdorp." Dat ìs de A5...
Het is ook vooral het overschot aan uren dat ze regelmatig maakt.... Webcamtechnisch (zonder geluid) heb ik er weinig problemen meequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
verhuist ook mee naar KX , want kan annemieke niet uitstaan als dj.
idd. Nou is deze wel stukken beter aan te horen dan het origineel. Maar liever niet die als MH.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:09 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh. Zolang 'slaap lekker' maar niet de nieuwe MH wordt ben ik tevreden. Dat nummer is leuk, maar je moet hem echt niet te vaak horen..
Och, lekker vrolijk bubble gumplaatje. Kan stukken erger.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
de laatste stuiptrekkingen van Bulletproof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)leid...__.html?p=5,1quote:Op het moment dat president Obama klaarstond voor een groepsfoto tijdens de junior G8-top, kwam de bloedmooie Braziliaanse Mayora Tavares net voorbij. Ook de president van Amerika kon zijn ogen niet van de schone dame afhouden. En uiteraard stonden fotografen klaar om het vast te leggen. Ook de Franse president Nicolas Sarkozy ziet de lol ervan in.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Dandelion het volgende:
Obama wil gelijk gaan moonwalken om indruk te maken
Ze is 16quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)leid...__.html?p=5,1
ALWEER????quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef SilentChaos het volgende:
Coooooooooooooooooos!
Je liefste zangeresje Maria Mena!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef cosmick het volgende:
De nieuwe kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een naam.
Krezipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef cosmick het volgende:
De nieuwe kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een naam.
De nieuwe kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een naam.
De nieuwe kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een naam.
Cypress of Hill danquote:
Dat doen ze ook, maar de mensen die deze muziekkeuze WEL leuk vinden zijn in de meerderheid.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat 3FM maar eens om onze mening moet gaan vragen. Wij zijn tenslotte hun luisteraars
Dat zegt dan meer over die mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar de mensen die deze muziekkeuze WEL leuk vinden zijn in de meerderheid.
Het nummer is ook wel leuk. Maar absoluut niet geschikt als MH. Na een paar dagen ben je het echt spuugzat. En dat zijn wij op Fok! vast echt niet als enigequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar de mensen die deze muziekkeuze WEL leuk vinden zijn in de meerderheid.
Dat kan ik gewoon niet geloven, mij vragen ze niets bijvquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat dus. Echt ongelooflijk. Maar nee, we mogen niet roepen dat de commercialiteit de keuze van de MH bepaaltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het nummer is ook wel leuk. Maar absoluut niet geschikt als MH. Na een paar dagen ben je het echt spuugzat. En dat zijn wij op Fok! vast echt niet als enige
Wat een schatjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef cosmick het volgende:
De nieuwe kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een naam.
Rot toch opquote:3FM Presents: U2
Roelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Nieuwsbrief
[..]
Rot toch op. Alsof ze niet gekomen waren als 3FM niet had bestaan
.
Gast... Waar haal je dat in godsnaam vandaan?! "3FM presents" is niet meer dan aandacht geven aan de band in kwestie en kaarten weggeven. Overdreven reageren is ook een vak.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Nieuwsbrief
[..]
Rot toch op. Alsof ze niet gekomen waren als 3FM niet had bestaan
.
Nee, het is geld dokken om '3FM presents' te mogen roepen. Wat heeft 't in godsnaam voor zinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast... Waar haal je dat in godsnaam vandaan?! "3FM presents" is niet meer dan aandacht geven aan de band in kwestie en kaarten weggeven. Overdreven reageren is ook een vak.
Schilder is een vak. In het geval van Roel kunnen we beter spreken van de Sixtijnse kapel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast... Waar haal je dat in godsnaam vandaan?! "3FM presents" is niet meer dan aandacht geven aan de band in kwestie en kaarten weggeven. Overdreven reageren is ook een vak.
Ze kunnen ook 3FM opheffen en het geld in de zorg stoppen. Veel nuttiger.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het is geld dokken om '3FM presents' te mogen roepen. Wat heeft 't in godsnaam voor zinDat geld kan ook aan zinnige dingen worden uitgegeven.
Die staat ook in de planning voor Rudy's Guilty Pleasurequote:
Ben ik erg als ik zeg dat ik het een leuk nummer vind? Ik noem het wel mijn guilty pleasure.....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die staat ook in de planning voor Rudy's Guilty Pleasure
Geweldige plaat inddquote:
Nee hoor, eerlijke Eighties-meebruller...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ik erg als ik zeg dat ik het een leuk nummer vind? Ik noem het wel mijn guilty pleasure.....
Pfieuw!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijke Eighties-meebruller...
hier ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer eens fatsoenlijk Ekstra Weekend luisteren.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, m'n andere persoonlijkheid was er al, zie ik.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:04 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef gerbenp het volgende:
Hey mannenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Eric is een held, een legende, een goede stem en mag nooit meer weg bij 3FM, maar die uuropeners kan ie beter aan anderen overlaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef themauster het volgende:
Uuropener was eindelijk weer eens leuk
Blijkt ook erg populair bij de KX-luisteraars.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric is een held, een legende, een goede stem en mag nooit meer weg bij 3FM, maar die uuropeners kan ie beter aan anderen overlaten.
Ze?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Dit is de eerste keer sinds 6,5 maand dat ik het eerste uur vanaf het begin hoor.
Als ze gaat skypen ben ik weg, maar tot die tijd......
* Roel_Jewel ff bijlezen gaatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet mijn vriendin zeggen....
lees laatste blog.... (Tina) Flieft zeg maar...
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Crap... verkeerde knop. Oftewel... kutten met knopjes.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijn.
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijn.
Was op vakantie in de Zwitserse Alpenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien overigens.
Waar was je al die tijd?
(Inmiddels op +12 binnengekomen.)
Jammer, Tourkaravaan komt pas volgende week vermoed ik.quote:
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Eva klinkt wel bijzonder geil moet ik zeggen...
Dat kan ik inmiddels na een maand of drie in het Belgische land bevestigen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.
Inderdaad!quote:
We moeten maar in België wonen. Neem jij Sabine Hagedoren als buurvrouw, dan neem ik een VRT-omroepster.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.
Dat is die weervrouw toch....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doeme, ze klinkt niet alleen geil, zo ziet ze er ook uit!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De beste van de Lage Landen.
Vergeet Helga, vergeet Marjon!
Ik ben er sinds de vakantie achter dat ik juist naar het noorden des lands zou moeten verhuizen. Erg leuke Friese reisleidsterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We moeten maar in België wonen. Neem jij Sabine Hagedoren als buurvrouw, dan neem ik een VRT-omroepster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |