Bestanden gaan dus niet meer in de prullenbak van windows? Of bedoel je als het daar ook vanaf gegooid is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef jslavenburg het volgende:
Een van de nadelen van SSD is, zodra je het hebt verwijderd, is het verwijderd, en valt het niet meer terug te halen.
Ik spreek jou nog wel als er een meteoriet op aarde af komt en we hebben nog 58 seconden om de interception-rocket-trajectory te berekenenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef Nashje het volgende:
Zag pas een SSD vs. HDD filmpje op Youtube. Stond een mooie comment bij:
"You save 1 minute per day. You save 365 minutes a year which are 6 hours.
Now, the question is would you spend 500 euro to save 6 hours a year?"
Wakey Wakey ik gok niet dat TS zulke doeleinden heeftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel als er een meteoriet op aarde af komt en we hebben nog 58 seconden om de interception-rocket-trajectory te berekenen
Heb je wel m'n directe nummer? Want anders ben je te laat...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel als er een meteoriet op aarde af komt en we hebben nog 58 seconden om de interception-rocket-trajectory te berekenen
jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef Nashje het volgende:
Zag pas een SSD vs. HDD filmpje op Youtube. Stond een mooie comment bij:
"You save 1 minute per day. You save 365 minutes a year which are 6 hours.
Now, the question is would you spend 500 euro to save 6 hours a year?"
Onzin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef jslavenburg het volgende:
Een van de nadelen van SSD is, zodra je het hebt verwijderd, is het verwijderd, en valt het niet meer terug te halen.
Dan ben je een van de weinigen, i guessquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |