abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:03:59 #51
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_70824959
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat zulke IQ loze personen recht hebben om te leven
Tsk.. jij bent dom. Jij weet niet eens hoeveel grind kost.
Heb je al ingeslagen voor de komende 100 jaar?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:40:23 #52
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70849085
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daar stopte ik met lezen. Het is wel duidelijk dat het jullie eigen schuld is. Wie doet er nou zaken met een bedrijf zonder naam, bon, werkkleding etc?

Eigen schuld... Dikke bult.
Ik kan er niet mee zitten als het oplichting blijkt te zijn. Als je hierin trapt dan wil je gewoon opgelicht worden.

Dat zulke IQ loze personen recht hebben om te leven

DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Oudere vrouw, alleen. Twee potige kerels staan voor de deur met schop in de hand.
"DAT PAD MOET GEREPAREERD WORREN. WIJ HEBBEN GRIND."
-ehhh ehhhhh
JA! WIJ HEBBE NOG MEER TE DOEN!
- eeehhh ok.
<30 mnuten later>
HET IS GEREPAREERD. 375 EURI, METEEN BETALEN VROUWKE!

ik denk dat niet alleen jouw moeder maar jij zelf OOK in je broek zou pissen en vrijwillig het dubbele zou betalen. Nep voetballert. Natuurlijk komt de politie hiervoor. Of is het je vader misschien, die deze oplichterpraktijken uitvoert?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:45:59 #53
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70849232
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee zielig voor mij ze had mijn pinpas gebruikt.
Da's je eigen stommiteit. Sterker nog, door je pincode weg te geven ben je niet meer verzekerd tegen skimmen.
censuur :O
pi_70851390
Lijkt een beetje hier op

opmerkelijk
Politie waarschuwt voor Engelse asfalteerders

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - Engelse asfalteerders bieden in Zeeland sinds een paar weken hun diensten op zeer opdringerige wijze aan. De politie raadt inwoners aan heel voorzichtig te zijn met de Britten en vooraf waterdichte afspraken te maken.

De mannen rijden in een gele Engelse asfalteermachine en gaan de deuren langs om bijvoorbeeld opritten te asfalteren. Aan deze volgens de politie niet altijd even goed uitgevoerde werkzaamheden hangt een 'heel hoog' prijskaartje.

Het lijkt erop dat de Engelsen hun werkterrein hebben verlegd. Enige tijd geleden waren ze actief in Limburg, waar ze hun werk naar verluidt eerst voor een vriendenprijs aanboden en vervolgens onder bedreiging een aanmerkelijk hoger bedrag eisten.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')