Ja gewoon een prop in douwen zeker!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Je kent het wel, dan loop je gewoon ontspannen door een winkel heen en dan ineens dus begint er zo'n kind net naast je oor te krijsen tegen zijn moeder om een of ander kut voorwerp.
En vaak zie je dan ook dat de moeder in kwestie doet alsof er niks aan de hand is, alsof ze het niet hoort, daar walg ik dus van.
En dan zeg je tegen die kortharige kwarkzak dat je koppijn krijgt van de schelle kutstem van dat kind en dan vragen ze of je zelf nooit kind bent geweest. Nou ik was dus echt geen krijsblaag zoals je ze nu regelmatig tegenkomt.
Kut vrouwen die te onzeker zijn om hun eigen kind op te voeden.
Dat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog erger zijn volwassenen met schelle kutstemmen.
Duh, de beste remedie om dat soort gedrag af te leren isssss jawel.. negeren!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Je kent het wel, dan loop je gewoon ontspannen door een winkel heen en dan ineens dus begint er zo'n kind net naast je oor te krijsen tegen zijn moeder om een of ander kut voorwerp.
En vaak zie je dan ook dat de moeder in kwestie doet alsof er niks aan de hand is, alsof ze het niet hoort, daar walg ik dus van.
En dan zeg je tegen die kortharige kwarkzak dat je koppijn krijgt van de schelle kutstem van dat kind en dan vragen ze of je zelf nooit kind bent geweest. Nou ik was dus echt geen krijsblaag zoals je ze nu regelmatig tegenkomt.
Kut vrouwen die te onzeker zijn om hun eigen kind op te voeden.
Dat dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Duh, de beste remedie om dat soort gedrag af te leren isssss jawel.. negeren!
Bedoel je dat sarcastisch of is dat echt zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Negatief gedrag negeren( na bijv 1 x er op aanspreken) en positief gedrag belonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:46 schreef Bomil het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch of is dat echt zo![]()
Nee Nikky, de beste remedie is ze dagelijks kennis te laten maken met de riem, dan hoef je alleen maar naar je riem te kijken en dan weten ze dat ze in moeten dimmen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Nee Nikky, de beste remedie is ze dagelijks kennis te laten maken met de riem, dan hoef je alleen maar naar je riem te kijken en dan weten ze dat ze in moeten dimmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |