volgens mij heb jij nog wel wat puntjes bij elkaar gesprokkeldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:15 schreef crv het volgende:
Nou gooi em der maar in gok op vluchters of sprinters.
Misschien dat hushovd en vcavendish wel wat doen je weet nooit in de eerste afdaling zijn per slot 2 keer punten te pakken
Voeckler
S. Chavanel
Moncoutie
Devolder
Gerdememan
Hushovd
Freire
Cavendish (kopman)
L.Sanches (of Schleck)
jah... en in totaal 224 puntenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
Toch nog goed gegokt met L.L. Sanches voor vandaag. Maar verder vergeten we deze dag maar snel.
Ongelooflijk dat de dagwinnaar toch nog 115 punten heeft, met o.a. Sanches, Casar en Astarloza in zijn dagteam.
Zo weer terug, heb me weer eens zitten ergeren (niet continu natuurlijk) aan de domheid van D&D, gelukkig zat Boogerd erbij die maakt er nog wat van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:11 schreef MadMarine het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nog wel wat puntjes bij elkaar gesprokkeld
ik nietof ze moeten in de nrs 11 - 20 zitten, maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk
Klopt jij bent inderdaad 1equote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:29 schreef ruudbackus het volgende:
??? Volgens mijn overzicht sta ik nog eerste in de FokLeague. De Fokleaugue op zich staat er wel goed voor.
Voor morgen ga ik eens gokken op een paar sprinters en wat klassementsrijders. Waarschijnlijk zal het wel net zo'n etappe worden als vandaag
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:23 schreef vaarsuvius het volgende:
We moeten wel zorgen dat we voor blijven staan op Wielerflits.nl, die lui kunnen het niet hebben dat ze als wielrensite verslagen worden door een zooitje ongeregeld van FOK, het is grappig om hun forum te lezen..
quote:Geplaats door Gielrenner op maandag 6 juli 2009 om 20:24
Tweede na de 'FOK! League'. We zouden ons moeten schamen
quote:Geplaats door Koldo op donderdag 9 juli 2009 om 17:53
Die Fokkers moeten we nog wel ff inhalen hoor. Verliezen van zo'n forum is onze eer te na. Ik stijg tot nu toe iig elke dag (: nog 3 mensen voor me in de subleague.
Kirchen valt tot nu toe een beetje tegen, dus ik ben een beetje huiverig geworden om hem in te zetten...quote:Op zondag 12 juli 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
Ik heb geen aanvallers alleen sprinters en ronderenners. Zou kunnen kiezen voor Cancellara of andere sprinters. Of renners als Kirchen.
Nou ciolek overtuigt ook niet en kwam gister op 23 minuten. Dus nu met Aspin en Tourmalet achter elkaar gaat ie daar al een half uur krijgen en dat rij je niet dicht in de laatste 40-50 km. (afdaling niet meegerekend)quote:Op zondag 12 juli 2009 10:56 schreef MadMarine het volgende:
Mijn dilemma voor vandaag is dan ook: Kirchen of Ciolek?
de afdaling moet je ff niet meerekenen denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
Zou ik gaan voor Ciolek. Die komt deze berg denk ik ook wel over. 70 km is genoeg om terug te komen. Gok op een massasprint.
ik heb hem niet maar zou ook mijn keuze zijn. Buiten dat, morgen is het rustdag dus who cares.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:08 schreef MadMarine het volgende:
Ik denk dat ik toch voor Kirchen ga, hij zal ook dit jaar voor een etappeoverwinning zijn gekomen, en vandaag lijkt een uitgelezen dag voor hem. Als de ras-sprinters in het hooggebergte op een comfortabele achterstand komen te liggen kan hij de sprint winnen of zelfs al eerder demarreren in een kopgroepje... Hij heeft ook nog niet echt wat geprobeerd deze tour, en heeft dus vast nog wat energie over voor vandaag... hoop ik
die feestdag is dus de 14e, en niet morgenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb hem niet maar zou ook mijn keuze zijn. Buiten dat, morgen is het rustdag dus who cares.
Denk dat we veel aanvallen krijgen, vooral fransen want op hun natioanle feestdag morgen (quatorze juliet) valt er niets te winnen
Ja zag het werd er ook al in de rit-topic van vandaag op gewezen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef MadMarine het volgende:
[..]
die feestdag is dus de 14e, en niet morgen
'quatorze juliet' zou daarvoor een hint kunnen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |