quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef LockonStratos het volgende:
Wat een ondingen zijn dat
Hoe kom ik daar nou ineens aan en nog beter, hoe kom ik er weer af
Zo net onder me oor een dikke rode kloppende bult, kan niet knijpen niks zit geen eens pus in.
En nu moet ik helemaal wachten tot vanavond tot ik thuis kan vragen of me moeder hem eruit trekt met een pincet want zoiets kan je zelf uiteraard niet doen.,..
Klacht: Ingegroeide haarzakjes
Ja die zijn wel lekker om uit te knijpen iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef Anchor het volgende:
Terecht! Maar soms heb ik van die (op z'n kop) ingegroeide haren die je er zo uit kan knijpen. Komen ze met wortel/haarzakje en al naar buiten en hou je een gaatje over
Probeer zoiets maar, en hij zit precies op de 'bolling' van mij kaaklijn onder mijn oor, kan hem zelf nauwelijks zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je geen handen TS? kan je m er zelf niet uittrekken of kan je alleen maar aftrekken.
Je kan toch voelen met je handen waar ie zit en een spiegel is tegenwoordig ook niet zo heel erg duur meerquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Probeer zoiets maar, en hij zit precies op de 'bolling' van mij kaaklijn onder mijn oor, kan hem zelf nauwelijks zien.
onder je voorhuid?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef Sok41 het volgende:
Ive been there! Alleen zat het bij mij op een minder gezellige plaats
Ja, bij mij dus ook, ben er zelfs nog voor geopereerd en heb een half jaar lang rondgelopen met pijn en bloed en wat niet alquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef Sok41 het volgende:
Een watstel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:28 schreef DoctorB het volgende:
Aaaaaaaahhhhhhhhh TS heeft een fistel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Ontstoken tarrel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb mezelf toen geopereerd..quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, bij mij dus ook, ben er zelfs nog voor geopereerd en heb een half jaar lang rondgelopen met pijn en bloed en wat niet al
Chuck...quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toen geopereerd..
Met alcohol alles ontsmet en zelf eruit gesneden. Daarna weer alles goed ontsmet en verbonden met gaasje en verband. Elke dag schoongemaakt en anders verbandje en na een week a 1-2 was 't over en goed geheeld
Gatverdamme man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:57 schreef RTB het volgende:
Of ontsteking op je neus, en dat blijkt dan een ingegroeide neushaar te zijn die heel de huid door is gekropen en aan de buitenkant eruit komt.
Wat een mal haartjequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:57 schreef RTB het volgende:
Of ontsteking op je neus, en dat blijkt dan een ingegroeide neushaar te zijn die heel de huid door is gekropen en aan de buitenkant eruit komt.
quote:
Een ingegroeid zakhaartjequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef Sok41 het volgende:
Bij mij zat het in m'n bilspleet dus dat kon ik niet doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toen geopereerd..
Met alcohol alles ontsmet en zelf eruit gesneden. Daarna weer alles goed ontsmet en verbonden met gaasje en verband. Elke dag schoongemaakt en anders verbandje en na een week a 1-2 was 't over en goed geheeld
Gewoon aan je moeder vragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij zat het in m'n bilspleet dus dat kon ik niet doen
jij scheert je aars?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij zat het in m'n bilspleet dus dat kon ik niet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |