abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70835636
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:17 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

dan ben jij dus rap bezopen!
jah..... dat kan je wel zo stellen..... ik kan niet écht goed tegen drank geloof ik...

pi_70835643
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:18 schreef FANN het volgende:

[..]

ow... dat heb ik nog nooit gezien........ heb jij het gezien?

hoe gaat dat dan? staat ze zeker weer in zo'n hoerenpakkie ofzo...
nee, ze zit braaf mooi te zijn in een auto ofzo, sorry, geen idee meer van wat het was maar was weer echt Amanda, ach, ze zal er een paar leuke centen van over hebben gekregen.
pi_70835677
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:21 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

nee, ze zit braaf mooi te zijn in een auto ofzo, sorry, geen idee meer van wat het was maar was weer echt Amanda, ach, ze zal er een paar leuke centen van over hebben gekregen.
ow..... nah ik zal er wel niet écht iets aan missen denk ik

en dat is dan een spelletje ofzo waar je iets mee kan winnen.... nah..... dat kind moet wat natuurlijk,
ik zou niet graag in d'r schoentjes staan
pi_70835791
Ik word altijd zo emo van die mailtjes.... en nu moet ik natuurlijk antwoorden....

doe ik morgen maar denk ik......
pi_70835794
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:23 schreef FANN het volgende:

[..]

ow..... nah ik zal er wel niet écht iets aan missen denk ik

en dat is dan een spelletje ofzo waar je iets mee kan winnen.... nah..... dat kind moet wat natuurlijk,
ik zou niet graag in d'r schoentjes staan
ach, ze werkt in ieder geval voor haar brood, vraag niet hoe, beetje reclame/paaldansen enz maar ze werkt.
pi_70835823
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:29 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

ach, ze werkt in ieder geval voor haar brood, vraag niet hoe, beetje reclame/paaldansen enz maar ze werkt.
da's waar

maar het blijft een beetje een triest gevalletje ......
pi_70835952
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:31 schreef FANN het volgende:

[..]

da's waar

maar het blijft een beetje een triest gevalletje ......
Triest in welk opzicht, omdat ze werk doet wat wij te min vinden?
Ze is in ieder geval bezig en haalt haar brood zelf op de plank.
Beroepskeuze zou bepaald niet mijn keuze zijn maar ze doet het toch maar.
pi_70836073
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:39 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Triest in welk opzicht, omdat ze werk doet wat wij te min vinden?
Ze is in ieder geval bezig en haalt haar brood zelf op de plank.
Beroepskeuze zou bepaald niet mijn keuze zijn maar ze doet het toch maar.
nee dit was meer omdat je het ''werk'' noemde, volgens mij is het voor haar meer een soort hobby
of erger nog nog een soort ''drang'' om op die manier in de belangstelling te staan.

Een triest gevalletje vind ik het o.a. omdat ze opgegroeid is met die ''moeder'' van haar,
die volgens mij totaal niet spoort en ja ik kan er natuurlijk niet écht goed over oordelen maar wat
ik er van gezien heb, was het nu niet écht een liefhebbende moeder, wél eentje die graag zo
wil overkomen, maar da's in mijn ogen dan totaal mislukt.

En voor de rest heeft ze natuurlijk nogal een vreemd beeld over ''liefde'' in het algemeen,
net als dat zusje trouwens die gewoon weer terug is bij die vent die haar invalide heeft geslagen,
dat vind ik er triest aan.

maar dan ook écht gemeend triest, niet als grapje bedoeld.
pi_70836151
Ben ik volkomen mee eens fann, maar hoe je het went of keert ze probeerd wel iets te maken van haar leven, niet een leven die vermoed ik jij niet zou kiezen en ik ook niet maar ze staat niet bij de soos haar handje op te houden. Dat bedoelde ik.
Zij is er blij mee en ik hoop dat ze ooit een normaler leven/beroep krijgt maar daar zal nog een aardige tijd overheen gaan, zover dat komt.
Ze komt uit een raar nest (moet opeens aan MJ denken) maar ze heeft op haar manier goede itentie's.
pi_70836173
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:57 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik volkomen mee eens fann, maar hoe je het went of keert ze probeerd wel iets te maken van haar leven, niet een leven die vermoed ik jij zou kiezen en ik ook niet maar ze staat niet bij de soos haar handje op te houden. Dat bedoelde ik.
Zij is er blij mee en ik hoop dat ze ooit een normaler leven/beroep krijgt maar daar zal nog een aardige tijd overheen gaan, zover dat komt.
Ze komt uit een raar nest (moet opeens aan MJ denken) maar ze heeft op haar manier goede itentie's.
pi_70836233
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:57 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik volkomen mee eens fann, maar hoe je het went of keert ze probeerd wel iets te maken van haar leven, niet een leven die vermoed ik jij niet zou kiezen en ik ook niet maar ze staat niet bij de soos haar handje op te houden. Dat bedoelde ik.
Dat vraag ik me toch wel af eigenlijk of ze er nu écht blij mee is, of dat ze gewoon geen andere kant meer op kan, die heeft natuurlijk een levensgroot stempel op haar voorhoofd na ''DGK'' waar ze nooit meer vanaf komt.

Al zou ze een andere kant op willen dan denk ik dat dat bijna onmogelijk is geworden, zo gelukkig ziet ze er niet uit op die laatste foto's die ik van haar gezien heb.

Als ze er écht blij mee is, nou ja, dan beter voor haar, maar ik denk dat er nog heel veel misbruik van
dat kind gemaakt zal worden.....

Maar hopenlijk heb ik ik ongelijk, en komt ze alnog ''goed'' terecht, en wat dat dan ook zal zijn, dan bedoel
ik dat ze écht gelukkig zal zijn/worden met het leven wat ze zal gaan leiden, in wat voor vorm dan ook.

Sjesus, wat ben ik serieus vanavond.....
pi_70836266
Ze zat sowieso al in dat wereldje en de gouden kooi heeft haar zelfs een kans gegeven!
Nee, ik geloof ook niet dat ze doet wat ze wilt maar ze doet het maar wel, het is wat zij kan.
Dat is oké, wat ze ook doet: ze knokt wel voor haar bestaan.
En inderdaad, pfffff we zijn ernstig serieus en ik stort in en ga snurken, heeeeeeel hard!
pi_70836287
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 02:09 schreef Kaat38 het volgende:
Ze zat sowieso al in dat wereldje en de gouden kooi heeft haar zelfs een kans gegeven!
Nee, ik geloof ook niet dat ze doet wat ze wilt maar ze doet het maar wel, het is wat zij kan.
Dat is oké, wat ze ook doet: ze knokt wel voor haar bestaan.
En inderdaad, pfffff we zijn ernstig serieus en ik stort in en ga snurken, heeeeeeel hard!
jah....... ik word hier ook een beetje depri van.... ik ga die griek van de bank scheuren, want die is daar in slaap gevallen zag ik kunnen we effe eitjes bakken ofzo....

snurkse
pi_70837508
Goedemorgen deze vrijdag, nog drie dagen werken en dan verkansie
pi_70837520
En met dit prachtige weer (ik vind dit serieus gezellig weer) lekker rustig wakker worden met:

Moderator vrijdag 10 juli 2009 @ 09:04:55 #166
184769 crew  Deisyy
pi_70838214
Goedemorgen

Mijn laatste werkdag en dan 3 weken vrij !!!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_70838722
mogguh
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 09:29:49 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_70838810
Goedemorgen

Lekker Deisyy, hopelijk werkt het weer een beetje mee.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70839275
Hi!

Een beetje maar.
Go hard or go home
pi_70839511
Bij de eerstvolgende zonnige dag niet meer zoveel klagen, dan krijg je dit......

goeiemorgen trouwens......
  vrijdag 10 juli 2009 @ 09:56:39 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70839512
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:

[..]

Omdat ik regenboog dingen mooi vind.

Goeiemorgen!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_70839546
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Goeiemorgen!

ook goeiemorege
  Moderator vrijdag 10 juli 2009 @ 10:03:01 #173
184769 crew  Deisyy
pi_70839693
Ik heb het verdiend dus ik krijg mooi weer

Mijn nieuwe mantra
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_70839722
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Goeiemorgen!
Hè gezellig!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: