Ja maar zo'n meter kun je natuurlijk ook onderin de kast leggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:41 schreef _Led_ het volgende:
Koop een decibelmeter, dan kun je aantonen dat je geen lawaai maakt.
Of er blijkt dat je wel teveel lawaai maakt natuurlijk.
Ja, maar het probleem verdwijnt dan niet. Voor die oudjes blijft het geluidsoverlast en voor TS blijft het gewoon normaal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Aangezien het al verschrikkelijk moeilijk is om iets te doen aan échte (aantoonbare) geluidsoverlast, denk ik dat het wel mee zal vallen met die gevolgen.
Maar misschien is het handiger om gewoon eens op een middag aan te bellen en een kopje koffie te drinken met die man en z'n vrouw? Een goede verstandhouding kan je veel gezeik besparen.
Gaan ze lekker in een aanleunwoning wonen.. Tussen alle andere mopperende ouderenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat rustiger aan doen, dat echtpaar is oud en heeft rust nodig. komen jullie 4 faggots zijn oude dag verneuken.
Als het daar al niet te hard is, dan is het dat ook zeker niet in een andere kamerquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar zo'n meter kun je natuurlijk ook onderin de kast leggen.
Of ze gaan met hun 4e op een studenteflatje wonen waar het wel geaccepteerd wordt om laat te krawakenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:46 schreef MamsX het volgende:
[..]
Gaan ze lekker in een aanleunwoning wonen.. Tussen alle andere mopperende ouderen
Nou, zet daar maar zo'n meter naast.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En afgelopen vrijdag bijvoorbeeld zaten we met wat vrienden (in totaal 10 personen) wat te drinken tot 12 uur.
Dat is niet aan jou om dat te bepalen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja ik woon midden in het centrum van Amsterdam, 5 minuten lopen vanaf het Leidseplein, aan de gracht. Ja dat is niet een plek waar je voor je rust gaat zitten lijkt me.
Wel als je daar al je hele leven hebt gewoondquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja ik woon midden in het centrum van Amsterdam, 5 minuten lopen vanaf het Leidseplein, aan de gracht. Ja dat is niet een plek waar je voor je rust gaat zitten lijkt me.
Mja, vaak is het in dat soort gevallen natuurlijk ook dat zo iemand zich op gaat vreten bij elk geluid. 'Zijn ze alweer bezig, die rotjongens'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem verdwijnt dan niet. Voor die oudjes blijft het geluidsoverlast en voor TS blijft het gewoon normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |