abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75166006
Ik kan niets online bestellen/betalen... Jammer genoeg anders had ik m meteen gekocht !

Wanneer ie in de winkel komt weet nog niemand dus?
(en das wel dezelfde?)
pi_75185964
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Clauw het volgende:
Aan het einde van de 1e akte begon ik al Hele mooie afsluiter voor Ciske.

Wel enorm klote dat ze Jorge op de dvd "moederhart" eruit hebben geknipt
ik hoorde een jongen al zeggen er zit er constand een te snikken naast me (bekende van me)
ik zat trouwens rij 8 in het midden (daar had ik me heen verplaatst omdat er toch niemand zat). Was ik nou de enige die het geluid slecht vond?
Het was trouwens wel humoristisch bij de afterparty dat allemaal van die fans stonden te kijken bij het raam bij de trap
pi_75186409
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
Was ik nou de enige die het geluid slecht vond?
Ik zat op rij 1 maar kon alleen de kleline Ciske slecht verstaan
pi_75186458
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef Tammymara het volgende:
Ik kan niets online bestellen/betalen... Jammer genoeg anders had ik m meteen gekocht !
Kreeg vandaag een aanbieding dat als ik iemand lid maak van de AVRO diegene hem erbij krijgt, ik wil je wel lid maken (kost je dus 10 euro voor een jaar en krijg je de dvd erbij ) ik wil je wel lid maken want dan krijg ik hem namelijk ook
pi_75191017
Ik kon alles goed verstaan hoor, ik zat op rij1A stoel 12 ofzo..

Voorlopig is de DVD alleen via de AVRO te krijgen en vanaf 1 januari geloof ik in de andere winkels.

Ik heb ook nog even gekeken bij de trap maar we zijn daarna gaan eten.

Op de dvd merk je echt inderdaad dat een try-out is, niet alles klopt en de cast is nog aan het wennen aan zijn/haar nieuwe rol. Ze hebben er teveel uitgeknipt, minstens 3 liedjes die er wel in horen.
pi_75207975
ik vond deze cast echt wennen;), ik had m voor het laatst gezien in februari 2008 en nog een keer vanaf de zijkant in juni ofzo.
  donderdag 17 december 2009 @ 15:06:01 #82
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_75730602
Inmiddels is ook bij musicals.nl een dvd beschikbaar van Ciske de Rat - De Musical. KLIK
De integrale voorstelling, dus ik verwacht dat daar écht alles opstaat. (Op de AVRO-dvd ontbreekt de eerste acht minuten na de pauze en zijn er twee decorwisselingen uitgeknipt).
Daarnaast bevat deze dvd een "making of".
The worst day diving is better than the best day working
  donderdag 17 december 2009 @ 19:17:03 #83
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75740017
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef DigiPire het volgende:
Inmiddels is ook bij musicals.nl een dvd beschikbaar van Ciske de Rat - De Musical. KLIK
De integrale voorstelling, dus ik verwacht dat daar écht alles opstaat. (Op de AVRO-dvd ontbreekt de eerste acht minuten na de pauze en zijn er twee decorwisselingen uitgeknipt).
Daarnaast bevat deze dvd een "making of".
*bestel*

Leuk kerstcadeau voor mijn moeder.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:53:02 #84
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_75811170
Kreeg de 16e een mail van AirMiles.
V.a. 16 december bij Albert Heijn (zolang de voorraad strekt) voor 9.99 + 800 AirMiles. (Kijkend naar het plaatje op de AirMiles site: de Stage-versie).
The worst day diving is better than the best day working
pi_75903965
Ik heb m gehaald bij de AH (hij is trouwens ook te koop zonder airmiles, dan kost hij 17.99 ) en het is idd die van de theatershop op musicals.nl , Die tekst in dat rode ovaaltje is hetzelfde en die gele band ook.

Zouden er dan nou echt twee versies in omloop zijn? Of zit het verschil in het hoesje?
Een vriendin van me heeft die andere onder de kerstboom liggen en die heeft ook Making of erop staan.
  maandag 21 december 2009 @ 23:12:20 #86
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_75904192
Er zijn inderdaad 2 dvd's.

Eentje is van de AVRO, dat is de pauperversie waar in geknipt is. Daar staat dan wel weer KTADK op.

En de andere is van Stage, daar staat de complete integrale versie van de musical op. Die heeft als extra de making of...

Ik had eerst die van de avro, maar heb nu ook maar die van Stage besteld. Toch wel leuk om de hele musical op dvd te hebben
En om nog ff te zeiken op Stage: lopen ze eerst in het circustheater de avro dvd te spammen, blijkt dat niet de hele musical te zijn, maar later gewoon doodleuk nóg een dvd uitbrengen die wél compleet is. Ons dus 2x naaien, stelletje hufters!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:55:12 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76289968
Vanavond komt Ciske de Musical dus op tv! Om 20:20! Op één van de publieke netten.

Even een vraagje: is de dvd ook ondertiteld?
Niet meer actief op Fok!
pi_76300649
Ondertiteld? Waarom? Nee dus. Vanavond wordt op Nederland 1 om 20.20 Ciske de Rat de musical AVRO versie uitgezonden. ( Een paar scenes zijn er uit geknipt).
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:56:23 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76300737
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:53 schreef Clauw het volgende:
Ondertiteld? Waarom? Nee dus. Vanavond wordt op Nederland 1 om 20.20 Ciske de Rat de musical AVRO versie uitgezonden. ( Een paar scenes zijn er uit geknipt).
Voor doven en slechthorenden misschien? . En voor andere mensen die het soms lastig vinden het te verstaan? Als het goed is, wordt het vanavond op tv wel ondertiteld.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:52:51 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76305385
Ik vind er op TV geen reet aan. Saaie liedjes die niet aanstekelijk zijn en teveel dialoog te hard opgedragen. Dit werkt in theater, niet op TV
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_76306201
als je het op tv kijkt en het bekijkt als musical is dat niet storend vind ik. ik heb de musical niet in t theater gezien, geen enorme musical dan, geen geld voor over, maar vind t wel leuk om nu toch nog even te zien op tv...
Kwak
pi_76307952
In het theater wordt het ook niet ondertiteld
In het theater zelf is de beleving van een musical altijd anders.

Ik moet wel zeggen dat de musical later veel is verbeterd dan de versie die we nu op tv zagen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:54:28 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76311209
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef Clauw het volgende:
Vandaar dat mijn - goedhorende - huisgenoot er soms ook geen klap van kon volgen, zeker niet als ze allemaal tegelijk zongen. Je maakt mij niet wijs dat jij wel alles kon volgen .

Het was leuk om te zien!
Niet meer actief op Fok!
pi_76312241
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef Clauw het volgende:
In het theater zelf is de beleving van een musical altijd anders.

Ik moet wel zeggen dat de musical later veel is verbeterd dan de versie die we nu op tv zagen.
daarom is t toch fijn voor ern slechthorende fan datceen dvd/tv versie wel ondertitels heeft? kunnen ze ook nog een keer wel alles meekrijgen
Kwak
pi_76316955
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vandaar dat mijn - goedhorende - huisgenoot er soms ook geen klap van kon volgen, zeker niet als ze allemaal tegelijk zongen. Je maakt mij niet wijs dat jij wel alles kon volgen .

Het was leuk om te zien!
Niet altijd nee, maar ik ben wel vaak geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')