ik hoorde een jongen al zeggen er zit er constand een te snikken naast me (bekende van me)quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Clauw het volgende:
Aan het einde van de 1e akte begon ik alHele mooie afsluiter voor Ciske.
Wel enorm klote dat ze Jorge op de dvd "moederhart" eruit hebben geknipt![]()
![]()
![]()
Ik zat op rij 1 maar kon alleen de kleline Ciske slecht verstaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
Was ik nou de enige die het geluid slecht vond?
Kreeg vandaag een aanbieding dat als ik iemand lid maak van de AVRO diegene hem erbij krijgt, ik wil je wel lid maken (kost je dus 10 euro voor een jaar en krijg je de dvd erbijquote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef Tammymara het volgende:
Ik kan niets online bestellen/betalen... Jammer genoeg anders had ik m meteen gekocht !
*bestel*quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef DigiPire het volgende:
Inmiddels is ook bij musicals.nl een dvd beschikbaar van Ciske de Rat - De Musical. KLIK
De integrale voorstelling, dus ik verwacht dat daar écht alles opstaat. (Op de AVRO-dvd ontbreekt de eerste acht minuten na de pauze en zijn er twee decorwisselingen uitgeknipt).
Daarnaast bevat deze dvd een "making of".
Voor doven en slechthorenden misschien?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:53 schreef Clauw het volgende:
Ondertiteld? Waarom? Nee dus. Vanavond wordt op Nederland 1 om 20.20 Ciske de Rat de musical AVRO versie uitgezonden. ( Een paar scenes zijn er uit geknipt).
Vandaar dat mijn - goedhorende - huisgenoot er soms ook geen klap van kon volgen, zeker niet als ze allemaal tegelijk zongen. Je maakt mij niet wijs dat jij wel alles kon volgenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef Clauw het volgende:
In het theater wordt het ook niet ondertiteld![]()
daarom is t toch fijn voor ern slechthorende fan datceen dvd/tv versie wel ondertitels heeft?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef Clauw het volgende:
In het theater wordt het ook niet ondertiteld![]()
In het theater zelf is de beleving van een musical altijd anders.
Ik moet wel zeggen dat de musical later veel is verbeterd dan de versie die we nu op tv zagen.
Niet altijd nee, maar ik ben wel vaak geweestquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn - goedhorende - huisgenoot er soms ook geen klap van kon volgen, zeker niet als ze allemaal tegelijk zongen. Je maakt mij niet wijs dat jij wel alles kon volgen.
Het was leuk om te zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |