De verkoopcijfers zullen hoger zijn als ie op dvd uitgebracht wordt voordat ie wordt uitgezonden op tv.quote:
Dat zou ook wel een beetje raar zijn, aangezien het op de film is gebaseerd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:26 schreef Patch het volgende:
[..]
De musicalfilm (a la mamma mia, phantom, hairspray) zal wel niet meer komen...
Little Shop of Horrors en nog vele anderen is het toch ook gelukt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een beetje raar zijn, aangezien het op de film is gebaseerd.
Weet ik niet? Het lijkt me gewoon wazig om een film te maken van een musical die op een film is gebaseerd.quote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Little Shop of Horrors en nog vele anderen is het toch ook gelukt?
Nee. Phantom is gebaseerd op het boek (losjesquote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef Patch het volgende:
Phantom of the Opera is er toch ook zo 1 dan?
En Sweeney Todd?
Er zitten meer overeenkomsten met de film van Lon Chaney dan met het boek van Gaston, maar goed.quote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Phantom is gebaseerd op het boek (losjes), niet op een film.
Ik ook, rij 1quote:Op maandag 16 november 2009 13:12 schreef piepkuiken21 het volgende:
ff om jullie lekker te maken, ik heb kaarten voor de laatste
Ik heb ze ook al weken in huis voor rij 1quote:Op maandag 16 november 2009 13:12 schreef piepkuiken21 het volgende:
ff om jullie lekker te maken, ik heb kaarten voor de laatste
Volgens mij zou die sowieso al de laatste niet spelen, evengoed lullig voor hemquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
Danny speelt de laatste niet he? Die heeft bijbal ontsteking
Nah, meer klotequote:Op vrijdag 27 november 2009 18:09 schreef Trusten het volgende:
[..]
Volgens mij zou die sowieso al de laatste niet spelen, evengoed lullig voor hem
Dus Danny als Ciske op de dvd?(Ja dat zou marketingtechnisch niet heel slim zijn om het Jorge te laten doen) En dave als kleine ciske... (Van danny weet ik het niet maar van dave wel)quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef Clauw het volgende:
Ciske de Rat komt 1 januari op tv! Nederland 1 20.30.
En de premierecast heeft een brief gehad met daarin de bevestiging dat er een dvd komt en dat ze daar een vergoeding voor krijgen. Maar die dvd komt er!
Zeker ja...zijn wel meer leuke scenes uit. Vind ook dat ze de dvd te vroeg hebben opgenomen en daardoor kleine dingen opvallen. Bijv. dat Danny stil staat bij 'm'n naam in de sneeuw heb gepist' terwijl dat juist zo grappig isquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Clauw het volgende:
Wel enorm klote dat ze Jorge op de dvd "moederhart" eruit hebben geknipt![]()
![]()
![]()
Hij is inderdaad al te koopquote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Tammymara het volgende:
Is hij al te koop, Nee toch?
Of snap ik iets niet?
Exclusief bij AVRO tot nu toe. Daar is hij momenteel ook 6 euro goedkoper (adviesprijs is 19.95) dus ik zou hem daar maar kopenquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Tammymara het volgende:
Ook in de gewone winkels toevallig of weet je dat niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |