Hee moraalridder, moet je nou in elk topic de 'goede' burger uithangen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Realiseer je dat het vervalsen van een rijbewijs strafbaar is, ook als "grapje"?!
ik heb ook bij het flapje B rijbewijs de datum weg gehaald en er kruisjes neer gezetquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Realiseer je dat het vervalsen van een rijbewijs strafbaar is, ook als "grapje"?!
Alsof TS zo'n goede vervalsing kan maken dat het ook serieus als vervalsing gezien wordtquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Moet jij nou in elk topic de crimineel uithangen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hee moraalridder, moet je nou in elk topic de 'goede' burger uithangen?
Bron? Doe ik helemaal niet hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Moet jij nou in elk topic de crimineel uithangen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
ik heb bij het behalen van mijn rijbewijs dit gekregen:quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Jaa, want agenten kunnen het verschil niet zien hoor, tussen een echte en een neppequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik heb bij het behalen van mijn rijbewijs dit gekregen:
[ afbeelding ]
is dat ook verboden?
Wellicht dat RemcoDelft gelijk heeft, af en toe blijken overheidsdienaren een gebrek aan humor te hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hee moraalridder, moet je nou in elk topic de 'goede' burger uithangen?
Ik mag toch hopen dat de vriendin (denk ik) van TS zo snugger is dat ze haar cadeau niet op de openbare weg gaat gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:25 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Wellicht dat RemcoDelft gelijk heeft, af en toe blijken overheidsdienaren een gebrek aan humor te hebben.
In iedergeval voorkomt de waarschuwing van RemcoDelft een terechte KLB-klacht![]()
Mompelt iets over appeltjes met peren vergelijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:25 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Wellicht dat RemcoDelft gelijk heeft, af en toe blijken overheidsdienaren een gebrek aan humor te hebben.
In iedergeval voorkomt de waarschuwing van RemcoDelft een terechte KLB-klacht![]()
enkele voorbeelden van verkeerd begrepen grappen:
Grap met paspoorten valt verkeerd
Politie woedend over studentengrap
'Mislukte studentengrap op A27'
mag hopen van nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de vriendin (denk ik) van TS zo snugger is dat ze haar cadeau niet op de openbare weg gaat gebruiken
Gaaf, dan heb ik van mijn ouders ook een strafbaar rijbewijs gekregen als kado voor het halen van m'n HAVO. W000000t.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat toevallig, dat deed mijn moeder ook toen ik 18 werdquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:05 schreef makkie88 het volgende:
.. als cadeau wil ik een rijbewijs aanpassen met een naam van iemand anders er op, het gaat om het oude papieren rijbewijs, maar weet iemand welk lettertype daar gebruikt word?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |