He gut heb je het ook al in je dagboek geschreven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee, 8 uur aanwezig zoals het hoort.
Stoer man. Nee zoiets heet discipline. Je verplichten om op tijd te komen, anders wordt je laks.quote:
Ja, waarom niet? Tenzij er dringend werk gedaan moet worden maar anders is het gewoon monitor uit en wegwezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:14 schreef Sempiterna het volgende:
En jij gaat zeker stipt op tijd weg als je afgesproken tijd voor de dag er weer op zit, terwijl er ook collegae zijn die langer blijven? Maar dat is wel normaal zeker.
Mensen wiens leven alleen uit de klok bestaat....![]()
Aanpassen is ook een kunst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stoer man. Nee zoiets heet discipline. Je verplichten om op tijd te komen, anders wordt je laks.
Nee hoor, het probleem is juist dat de mensen in de ochtend geen klok kunnen lezen. Maar owee als het 5 uur is, dan zijn ze allemaal weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:14 schreef Sempiterna het volgende:
En jij gaat zeker stipt op tijd weg als je afgesproken tijd voor de dag er weer op zit, terwijl er ook collegae zijn die langer blijven? Maar dat is wel normaal zeker.
Mensen wiens leven alleen uit de klok bestaat....![]()
Nu is het dus rustig, vandaar. En ik heb telefoondienst en daar is gister al keihard aan gewerkt door een andere collega.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:21 schreef napalmpje het volgende:
Terwijl de collega's te laat komen zit jij op fok te schrijven?
Dat is slechts bijzaak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:21 schreef napalmpje het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:12 schreef TommyGun het volgende:
Ik begin altijd kwart over 7, en dan klagen dat ik half 4 (15 minuten te lang dus eigenlijk) weg ben
Terwijl sommige wel 10x op 'n dag 5/10minuten gaan roken. (Dat moeten ze verbieden tijdens werktijd).
Terechte klacht overigens.
de ironiequote:Op donderdag 9 juli 2009 08:21 schreef napalmpje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |