dat dacht ik ook al...quote:
Tippelen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:16 schreef Armageddon het volgende:
Ze komt dus elke maand een paar honderd euro tekort. Waar haalt ze dat vandaan dan?
Ghehe, kontje verkopen achter het stationquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:16 schreef Armageddon het volgende:
Ze komt dus elke maand een paar honderd euro tekort. Waar haalt ze dat vandaan dan?
kunnen we achmed , mammouth , kees, ali , hakan, en jan hier ff buiten latenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet wel ja. Zal wel een pimp hebben met de naam achmed.
Hoezo? Die zitten allemaal in het complot!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:22 schreef prupke het volgende:
[..]
kunnen we achmed , mammouth , kees, ali , hakan, en jan hier ff buiten laten
dank je
Dat is weer een ander debiel programma : een dubbeltje op zijn kant (komt vanavond op rtl 4 )quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:21 schreef Liefste. het volgende:
Het is ook echt erg dat ze gewoon naar meubelwinkels gaan om te bedelen om een 2e bed gratis enzo. Jezus zeg, er zijn zat mensen met een uitkering die er WEL van rondkomen. Sommige deelnemgers verdienden gewoon 5000 ofzo, en dan worden ze nog gesteund ook. Te gek voor woorden
een pimp met een complot?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo? Die zitten allemaal in het complot!
Oooh sorryquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat is weer een ander debiel programma : een dubbeltje op zijn kant (komt vanavond op rtl 4 )
dat is met mr J williams.
(ook te gek voor woorden btw als ze ruim 4500 verdienen en dan nog geen gezin kunnen onderhouden , ben ik het met je eens)
Waar ik het over heb is met Peter van der Vorst (ziet sterren zowel snachts als overdag bij vriendlief)
Ik dacht eerder: Uitkering: 1000 euro?! WTF!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef CasB het volgende:
500 euro telefoonkosten? wtf!
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:26 schreef prupke het volgende:
[..]
een pimp met een complot?
euhmmm.....ja je hebt gelijk.....
nog meer belachelijk iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik dacht eerder: Uitkering: 1000 euro?! WTF!
En dat jij daar ruim 6 jaar over doet om er achter te komen .......quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:36 schreef Armageddon het volgende:
prupke is een zure zeikerd. Dat is al wel duidelijk nu.
Ben het met je eens hoor. Ik kan hier ook niet tegen. Ik kan er ook gewoon niet bij met m'n pet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
En dat jij daar ruim 6 jaar over doet om er achter te komen .......
En ik ben niet zuur hooreerder zoet maar toch pittig
maar ik kan gewoon veel onnozele dingen niet velen ...dat is wat anders.
(hoeveel miljoen euro fraude ...met IBG... wie betaald dat allemaal?? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |