abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2009 @ 00:04:13 #1
145738 superworm
is erbij
pi_70799317
Van de FP:
quote:
Wookey Hole Caves, een toeristische attractie in Wells, Engeland, is op zoek naar een wel heel opmerkelijke werknemer. Ze zoeken niet zomaar iemand om de bezoekers te vertellen over de geschiedenis van de grotten, maar een daadwerkelijke heks.

Het lokale uitzendbureau zoekt rekrutanten die "niet allergisch voor katten" zijn. Ook moeten ze "kakelend kunnen lachen". De gelukkige heks krijgt vijftigduizend pond per jaar voor het klusje, en moet daarvoor tijdens schoolvakanties en weekenden in de grotten bivakkeren. Het salaris wordt naar rato van gewerkte uren uitbetaald.

De manager van de trekpleister geeft commentaar: "De baan is vrij simpel - leef in een grot, wees een heks, en gedraag je zoals heksen dat doen." Ook geeft hij de reden van de plotselinge vacature: "We willen dat de nieuwe werknemer zich elke werkdag als heks gedraagt, zodat bezoekers die door de grotten lopen een idee krijgen van hoe het moet zijn geweest in de Middeleeuwen."

Naar verluidt leefde er toen een heks, die zorgde voor slechte oogsten en talloze andere kwalijke zaken. Het werk zal in bepaalde periodes van het jaar veel omvatten - in vakanties, maar ook in de maand rond Halloween. Of er al heksen zijn langsgeweest bij het uitzendbureau, is niet bekend.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:05:44 #2
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_70799361
Ik las ....

Forget `bout it.
pi_70799370
Kzal deze vacature eens doorsturen naar mijn ex
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:06:01 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70799372
Vijftigduizend pond is niet zo slecht
pi_70799404
Gevonden,

Ze was toch al toe aan een carriéreswitch
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:08:42 #6
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70799444
Ik weet wel een paar fokmeiden.
She might forget you, her pussy wont.
pi_70799515
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kzal deze vacature eens doorsturen naar mijn ex
ik moest lachen

Wonen in eengrot, dus er ook slapen en zo? Lijkt me erg onaangenaam haha.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')