Maar je mag geen misbruik maken van je eigendomsrecht, door bijvoorbeeld onevenredige hinder te veroorzaken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Tsja, als dat de erfscheiding is mag de schutting daar gewoon staan. Maar wat niét mag is die schutting bevestigen áán het pand van de buren zonder hun toestemming.
Mijn vertrouwen in de rechtspraak is nu nog minder geworden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:12 schreef Rosenkrieg het volgende:
Niet echt, sindsdien is er nooit een andere opvatting van de Hoge Raad geweest, dus het geldt nog steeds.
Dat doet toch niet ter zake? Als daar de erfscheiding loopt, is het zijn grond. Je gaat je schutting toch niet halverwege je eigen grond zetten, dan kan je een deel van je eigen grond niet gebruiken!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:05 schreef SadKingBilly het volgende:
Beschermen van de privacy van patiënten? Met een schutting die tientallen meters van zijn eigen praktijk af staat?
Lang leve de webcam, zit je mooi in de bak.quote:Persoonlijk zou ik 'm gewoon in brand steken 's avonds.. Maar daarvoor staat hij waarschijnlijk té dicht op die praktijk.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef sig000 het volgende:
1937 is wel wat achterhaald inmiddels lijkt me.
Glaswand die uitkijkt over het terrein van de buurman? Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar als ik het filmpje bekijk lijkt die huisarts aan de achterkant van het gebouw te zitten en niet waar die schutting staat ..?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Psycho_dad het volgende:
Daarnaast kan je ook stellen dat het gebouw vreemd geplaatst is. Pal op de erfgrens met een complete glaswand die uitkijkt over het terrein van de buurman. En omdat zij dit zo vreemd hebben gebouwd zou de buurman nu voor altijd hun uitzicht moeten garanderen??
Wat voor belang heeft die praktijk bij 'fatsoenlijk uitzicht'?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Afvoerput het volgende:
Maar wat voor belang heeft de buurman dan van die schutting? Privacy? Kom op zeg. 't Gaat nergens over, het belang van die praktijk dat er fatsoenlijk uitzicht is, is toch vele male groter dan dat non belang van die buurman.
Naar buiten staren i.p.v. te werken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft die praktijk bij 'fatsoenlijk uitzicht'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |