Op het eerste gezicht dacht ik snel te zien dat er films tussen zitten met Keanu, Laurence en Pantolianoquote:
1 acteur/actrice per titel zitten met hun allen in de gezochte titel idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht dacht ik snel te zien dat er films tussen zitten met Keanu, Laurence en Pantoliano
Ik neem aan dat we een film zoeken met een groepje acteurs/actrices, waarvan er elk 1 in jouw lijstje films te vinden is...
Dit nummer speelt ook een rol in de film:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef Patch het volgende:
Dat moet dan wel een film zijn met een hele waslijst aan acteurs/actrices.
Ik heb geen idee, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Een bekende dramafilm met een behoorlijk bekende cast. Regisseur is inmiddels overleden.quote:
Holy Crap on A Stick! En ik wou eigenlijk zo naar de sportschool.....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:40 schreef Patch het volgende:
Misschien komt Sheridana straks ff kijken !!!
De titel is misleidend.... je denkt dat er alleen maar eyecandy te zien zal zijn maar dat viel nog wel mee.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:45 schreef Chielus het volgende:
Tja, die film waar ze terug komen naar een of ander dorpje voor een reunie en dan hebben ze allemaal relatie gezeik.
Ben alleen even de naam van de film kwijt.
Maar dan netter....quote:
Gillingham +1quote:
Nog een oude bekende!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
als je het plaatje niet vergroot dan zou je door de opvallende witte vlek kunnen denken aan Ultra violet, maar als je het vergroot zie je een geest en dan klopt het dus weer niet... verder ken ik geen films met geesten in bossen die op cannes gedraaid hebben dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |