Dan hoop ik dat je thuis zit of in en KLEIN café. Anders zou je wel eens de klos kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef luciano het volgende:
IK HAAT JE WEER RELMOFFFFFFFFF , rook uit mijn OREN nu !
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je thuis zit of in en KLEIN café. Anders zou je wel eens de klos kunnen zijn.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef luciano het volgende:
Een uur en 15 minuten startklaar, en maar F5F5F5F5F5F5'en om de stand te zien qua posts.....
Slaap lekker en droom zachtquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
ik ga jullie weltrusten wensen en lekker naar boven...ben echt moe en krijg volgende week een pittige week...weltrusten dus en allemaal sweet dreams
![]()
slaap lekker meisquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
ik ga jullie weltrusten wensen en lekker naar boven...ben echt moe en krijg volgende week een pittige week...weltrusten dus en allemaal sweet dreams
![]()
Laat die oude maar daar waar hij was, lijkt me een beter idee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef luciano het volgende:
Een uur en 15 minuten startklaar, en maar F5F5F5F5F5F5'en om de stand te zien qua posts.....
Terropr Jaap is een watje vergeleken met mij hoor......... wacht maar weer af.
De oude Luciano komt wel weer ff terug .
[ afbeelding ]
Ciao Laysaquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
![]()
Dat mag dus nooit!quote:
Hee Gert, come stai ?quote:
Slaap ze D. A domaniquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef D. het volgende:
Ik loop achter de vrouwen aan richting de slaapkamer.
Welterusten
Af en toe ff meegluren hè, want het is hoe je het of wendt of keert toch verreweg de meest succesvolle topicreeks van het TBO-forum momenteel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee Gert, come stai ?
Wist niet dat er hier nog gemodereerd werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |