Hoezo? Is normaal als je ze op paspoort.ebay.ng koopt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Dat lijkt me wel raar..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Hoezo? Is normaal als je ze op paspoort.ebay.ng koopt.
Kijk nou gewoon nog eens goed?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Nass het volgende:
Hello.
Ik heb een vraag, wij zijn namelijk van plan volgende week op reis te gaan naar America.
Alleen is het zo dat op mijn moeders paspoort geen (geboorte)datum staat--> xx-xx-1969.
Is dit een probleem?
Op haar rijbewijs staat verder WEL een datum, wat dus raar is.
Iemand?
Buitenlandse afkomst je moeder?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Nass het volgende:
Het is gewoon een normale Nederlandse paspoort met een chip en alles.
Alleen de datum is XX-XX-1969
Ik denk dat als het echt een probleem was, er iets werd gezegd bij de gemeente, maar nee?
Jaa, inderdaad, vooral bij buitenlanders denk ik, maar is dit echt een groot probleem?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
even gegoogled: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=22862
Het komt dus vaker voor
Ik zou er niet vanuit gaan dat het gewoon kan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Jaa, inderdaad, vooral bij buitenlanders denk ik, maar is dit echt een groot probleem?
Wat als we haar rijbewijs voor de zekerheid meenemen en dat laten zien(Geboorte datum)?
Ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen met de Amerikaanse ambassade!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Jaa, inderdaad, vooral bij buitenlanders denk ik, maar is dit echt een groot probleem?
Wat als we haar rijbewijs voor de zekerheid meenemen en dat laten zien(Geboorte datum)?
Ik zou met rijbewijs een nieuw paspoort aanvragen en wel de geboortedatum erop laten vermelden, aangezien deze du wel bekend is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Lijkt dus te kunnen, alhoewel het mij ook geen goed gevoel zou gevenquote:
Ik ben benieuwd of dit gelukt is!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef Nass het volgende:
Ja dat is het, ticket is geboekt voor maandag:S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |