abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:02:43 #297
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70816553
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
hij heeft die kids gekocht, een zaadcel en een eicel, draagmoeder gezocht/gekocht dat was debbie, zij heeft die kids voldragen en voila: wacko is pappie.
Ergens heb ik best het idee dat dit klopt , ik zie ook werkelijk helemaal geen enkel gelijkenis met paps en koters

Het maakt me iig niet uit , hij was vast een hele lieve vader
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:04:01 #298
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70816599
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
met het verstrijken van de jaren komt dit verhaal nog wel eens naar boven. Als een familielid een boek gaat schrijven of wie weet 1 van die kids zelf? Niks mis mee dat ie het zo heeft aangepakt, is al vaker gebeurd zeker door mensen die poen hebben. Ik twijfel er verder niet aan dat hij het goed voorhad met zijn kinderen maar geschikt als een vader vind ik hem niet. Zeker als ik hem zo zie op dat filmpje wanneer hij dat jochie supergestressed de fles zag geven het zag er sowieso niet uit dat hij dit dagelijks deed.
Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.

En welke ouder is wel volmaakt?
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:10:44 #299
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_70816826
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef N.icka het volgende:

[..]

Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.

En welke ouder is wel volmaakt?
laten we het zo stellen als adoptievader zou hij afgewezen worden (tenminste in NL). Sowieso had hij zich kunnen bedenken met een leven zoals hij leeft, publiek bezit zijnde, hij de kids nooit een normaal leven zou kunnen geven. Maar ik zie hem niet aan om realistisch te kunnen denken. Na zijn aap wilde hij kids, no matter what best egoistisch eigenlijk
Mijn bio over Wacko is binnen maar liefst 700 blz!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_70817057
waarom dat kind nu een zwart ding op de kop moet...soms slaat hij wel een beetje door.

aan de andere kant, je leest nu zoveel, wat is er nu eigenlijk aan de hand, wat is er gebeurd de laatste jaren. iedereen spreekt elkaar tegen, of is dit nu juist de bedoeling...
welk rookgordijn wordt er neergelaten..ik weet het allenaal niet hoor...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 juli 2009 @ 16:19:09 #301
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70817078
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

laten we het zo stellen als adoptievader zou hij afgewezen worden (tenminste in NL). Sowieso had hij zich kunnen bedenken met een leven zoals hij leeft, publiek bezit zijnde, hij de kids nooit een normaal leven zou kunnen geven. Maar ik zie hem niet aan om realistisch te kunnen denken. Na zijn aap wilde hij kids, no matter what best egoistisch eigenlijk
Mijn bio over Wacko is binnen maar liefst 700 blz!
Wat je zegt is dus; geen enkele beroemde ouder mag kinderen? Dat vind ik ook een beetje vreemd.
Want ook de kinderen van Madonna, Britney, Angelina, Tom & Kate etc. worden vaak gefotografeerd door paparazzi.

edit;

Wil iemand anders even een nieuwe maken? Ik weet geen TT.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')