quote:
Neehee!! Dat geld staat gewoon op mijn account!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Per ongeluk registreren en geld storten righttttt
Geld storten? Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Per ongeluk registreren en geld storten righttttt
Achja, het blijft een leuke test. Wie weet ben je wel klaar voor dit niveau.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neehee!! Dat geld staat gewoon op mijn account!!
Maar ik wilde niet zozeer gelijk dat toernooi starten!!!
Je kunt geen cashgame spelen zonder eerst te registreren falerquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geld storten? Waar haal je dat vandaan?
Jij hebt het over per ongeluk geld storten..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je kunt geen cashgame spelen zonder eerst te registreren faler
over falers gesprokenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als zoiets je overkomt kun je beter bingo spelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt het over per ongeluk geld storten..
Hij kan toch gewoon meer dan $52 op zijn account hebben staan en per ongeluk op register hebben geklikt terwijl hij de toernooilbby aan het bekijken was?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
gaat niet werken vriendquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt het over per ongeluk geld storten..
Dat dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon meer dan $52 op zijn account hebben staan en per ongeluk op register hebben geklikt terwijl hij de toernooilbby aan het bekijken was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |