Ik vraag me af welke zoektermen mensen gaan gebruiken om bij dat filmpje uit te komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef raaavi het volgende:
Zonder dit topic vragen sommige mensen zich echt af waarom dat eerste filmpje op youtube staat
Labels:quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke zoektermen mensen gaan gebruiken om bij dat filmpje uit te komen.
Sick.quote:
ik heb eventjes de achterkant er af gehaald, er zit geen enkele bout los. de motor trommel zit zegmaar in een betonnen bak, die steekt door naar een vliegwiel, en dat zit weer via een snaar op de motor. (als 1 geheel) daar zit nergens speeling ofzo op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Lundegaard het volgende:
Kijk maar eens bij het lagerkruis aan de achterkant van de machine, dat is het onderdeel waar de trommelas doorheen steekt. Dit lagerkruis zit vast met bouten op de kuip. Misschien is een van de bouten los gaan trillen'
van mijn moeder gekregen, die zweert bij bosch, de hare doet het al 15 jaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef Rosbief het volgende:
Waarom een Bosch kopen? Goedkoop is duurkoop vooral bij dat soort spul dat 20 jaar mee moet---> Miele halen.
en die tik komt zeker weten uit de bak?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef vrolijk1984 het volgende:
[..]
Als ik de trommel ronddraai met de hand is er niets aan de hand, als ik de trommel stil heb, en ik schud de hele bak van links naar rechts dan hoor ik de tik.
onze AEG werkt ook al 18 jaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef Rosbief het volgende:
Waarom een Bosch kopen? Goedkoop is duurkoop vooral bij dat soort spul dat 20 jaar mee moet---> Miele halen.
nee, dat idee heb ik niet, het klinkt meer als metaal ofzo, er kunnen maar weinig dingen elkaar raken, en ik kan niets vinden dat bv tegen de buitenkant aan komt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
en die tik komt zeker weten uit de bak?
3 jaar oud, maar mijn ex-vriendin had er een handje van om dat ding helemaal vol te proppenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef Noway666 het volgende:
Eerst dacht ik dat je wellicht een stumpertje in huis hebt of als buurman, die alleen bonk bonk bonk plaatjes draait.
Maar als je trommel zonder geluid of aanlopen rond kan draaien dan zijn het je lagers niet. Het komt vermodelijk door de onbalans van je wasgoed, wat normaal opgevangen wordt door schokdempers.
Die zijn mogelijk versleten, wat is de leeftijd van de machine ??
addon: hij tikt al een tijdje, maar lijkt nu ook erger te worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef vrolijk1984 het volgende:
[..]
3 jaar oud, maar mijn ex-vriendin had er een handje van om dat ding helemaal vol te proppen
ik ken wel een handyman, komt geloof ik uit rotterdam... maar dat is vast niet wat jij bedoeltquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef Noway666 het volgende:
FF langs de handy man of ijzerzaak, als die nog bestaan.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |