Speelt iemand dit ook?
Ik zag de reclame op TV, beetje standaard SMS ding maar het blijkt dat je dus tegen elkaar speelt via SMS. Beetje gek in het begin, je moet berichtjes typen met codes erin, en het is een beetje het schaar-steen-papier idee, maar het hele pooierthema maakt het wel grappig. Ik dacht alleen dat het wel snel zou gaan vervelen.
Daarna maar eens ingelogd op hun website (je krijgt een code via SMS) en daar blijk je dus nog vanalles te kunnen doen. Je kunt bijvoorbeeld tijdstippen instellen waarop je speelt, en je hebt een soort messenger waarmee je met andere spelers kunt chatten. Ook kun je met de punten die je verdient een avatar van een Pimp met bijbehorende hoer en bodyguard aankleden, en schijnbaar word je daar dan ook weer 'sterker' van, waardoor je meer kunt winnen en zo.
Maar het leukste was eigenlijk toen ik twee vrienden had overgehaald ook te gaan spelen. We gingen die avond uit en tijdens het uitgaan gingen we elkaar de hele tijd aanvallen. Erg geinig, en een leuke manier om ook weer wat interesse bij het overige publiek te genereren.
Aanradertje dus. Heb de telefoonrekening nog niet gezien, maar de tarieven lijken wel mee te vallen.