Paar bakstenen eronder en klaar is Keesquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef ManianMan het volgende:
Het probleem alleen is de voetjes van de laptop zijn zo klein dat deze koeler weinig lucht kan happen.
Dat kost ook al weer centen die centen kon acer beter in zijn ontwerp stoppen zodat de klant geen bijhorende kosten moet betalenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Paar bakstenen eronder en klaar is Kees
Ik kan er prototype op draaien, wel alles op low en op 1024x768quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef Biels het volgende:
Een semi-game laptop?. Koop gewoon een echte, ik kan je garanderen dat je daar ook office op kunt draaien.
Wat is je adres? Ik stuur je wel 4 bakstenen op!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat kost ook al weer centen die centen kon acer beter in zijn ontwerp stoppen zodat de klant geen bijhorende kosten moet betalen
Door de ruit?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is je adres? Ik stuur je wel 4 bakstenen op!
En dan is prototype ook nog eens lelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan er prototype op draaien, wel alles op low en op 1024x768
Dat wel maar hij draait graphics maken niks uit. (Als alles dan wel nog een beetje goed zichtbaar is) Gameplay en fun telt het meestquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan is prototype ook nog eens lelijk.
Ja hoor lekker buiten gamen, je krijgt het dan alsnog warm door de warmte van je laptop. En je ziet geen flikker als je buiten zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is wel zo relaxed met dat warm weer. Als je niks te doen heb kun je nog buiten gamen
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is wel zo relaxed met dat warm weer. Als je niks te doen heb kun je nog buiten gamen
Ik zet de laptop dan op een tafel en de stekker van de adapter sluit ik aan op de buiten afgedekte stopcontact. Ook zit ik onder een parasol waardoor ik toch nog iets ziequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
1. Een laptop kan je niet op je schoot houden aangezien je je dan alsnog kapot zweet.
2. Je laptop op een tuintafel o.i.d. klinkt ook niet echt ideaal.
3. Je ziet helemaal niks op het scherm vanwege de zon.
4. Je moet 30 meter aan verlengkabels neerleggen om je adapter aan te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |