quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef Beauregard het volgende:
Klinkt inderdaad voor geen meter. Derhalve: klacht gegrond. En da's de eerste pas vandaag.
Daar gaat deze klacht dus totaal niet over, integendeel. Open je eigen topic.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Genius-F het volgende:
Sowieso die overbewerkte shit op de radio, ik word er eng van.
Niet mee eens, mits niet out of control en doelloos in de hoogte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Siniti het volgende:
Goede klacht. Sowieso zijn vibrato's verschrikkelijk.
Had het misschien iets anders moeten formuleren ja. Geforceerde, overdreven vibrato's zijn sowieso verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef Lakai het volgende:
[..]
Niet mee eens, mits niet out of control en doelloos in de hoogte.
Dat vind ik vaak ook duizend keer beter. Ik heb zelfs liever dat iemand een beetje ingetogen vals zingt, dan wat ik in de OP beschrijf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Biels het volgende:
Je krijgt van mij 5 punten voor deze terechte klacht. Ik stoor me hier ook erg vaal aan, ja. Maar ik mag dan ook graag naar mannen met stoere doorrookte whiskeystemmen luisteren.
En je hebt deze kloon speciaal voor dit topic aangemaakt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Frans.Duijts het volgende:
Dat kereltje maakt ons vak ten schande.
Veel R&B-zangeressen (en zangers) doen dat inderdaad. Maar dat is dan ook een paupergenre waaruit nauwelijks goede muziek voort komt.quote:
Paupergenre ja. Agreed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Veel R&B-zangeressen (en zangers) doen dat inderdaad. Maar dat is dan ook een paupergenre waaruit nauwelijks goede muziek voort komt.
Denken is overrated.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef Hukkie het volgende:
Ik dacht dat dat nummer van Terence Trent d'Arby was?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |