abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70787271
Bestaat er een gids met alle goedkope hotels in Frankrijk. Zoals bv de F1 hotels.
Maar er zijn al vele soortgelijke hotels. We willen met de auto naar Spanje en we weten niet van te voren hoe ver we de eerste dag Frankrijk binnenrijden.
Dan willen we een goedkope overnachting regelen. Volgens mij kun je dan zonder receptie met creditcard betalen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_70787811
Langs de snelweg staat overal wel aangegeven of er een F1, Campanile oid is. Dat soort dingen zou ik niet gaan plannen.
you and I ain't done Zeke!
pi_70787842
Genoeg van die dingen en altijd wel plek. Ik heb in ieder geval nog nooit gehad dat ze vol zaten.

En 30 pleuros voor een 3 persoons kamertje
pi_70806333
En hoe zit dat met de betaling? Dat kan 's nachts geloof ik met credit card, zonder receptie. Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt. Hoe werkt dat? Je moet je pasnummer en pincode intikken ofzo?
pi_70808626
Wij kwamen rond half 12 's avonds aan bij een F1 en er was toen nog receptie. Volgens mij 24/7. Betalen kan met creditcard, pinpas en volgens mij ook gewoon cash.

Parkeerplaats is in ieder geval 24/7 beveiligd.
pi_71564626
Net terug van Frankrijk.
Goede ervaring met F1 hotel.
Minder met Campanile (toch best duur).
pi_71710879
Ik weet niet hoe duur de Chambres d'Hautes zijn? Kan iemand mij dat vertellen?

Ik zie dat je al terug bent dus puur voor mijn info. Zijn ook net terug van 2 weken Frankrijk met de tent, maar vroeg me toch af wat zo'n B&B doet qua prijs
Ja doei.
pi_71871659
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:

Ik zie dat je al terug bent dus puur voor mijn info. Zijn ook net terug van 2 weken Frankrijk met de tent, maar vroeg me toch af wat zo'n B&B doet qua prijs
We waren zo laat in midden Frankrijk dat we via credit card en zo’n beeldscherm moesten betalen (geen receptie meer bij Campanille). Alleen 2 persoonskamers en per nacht meer dan 60 euro.
Je moet op zo’n beeldscherm de nog vrije kamers aantoetsen en als ’t goed is klotst er een hotelsleutel in ’t onderste bakje. Eén keer kwam er geen sleutel. Dus nog maar een extra kamer en ’s anderdaags zeuren bij de receptie. Alles is wel goed gekomen, behalve de kater van een dure hotelrekening.
En allemaal flauwekulgedoe op de kamer aan folders en theezakjes.
Beetje smerige douche.
Redelijk ontbijt dat wel (wel extra voor betalen).

F1 hotel vond ik prima. Zo sober als ’t maar kan, maar wat goed moet zijn is goed.
De douche is een polyester schone cabine en loeiwarm.
Standaard heb je 3-persoonskamers en je betaald nog geen 40 euro per kamer.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:13:47 #9
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_71874045
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:

De prijzen van chambres d'hotes verschillen nog al. Heb prima geslapen in een chambre d'hotes van ongeveer ¤ 20 per nacht per kamer, maar meestal kun je wel het dubbele rekenen. Volgens mij kost het merendeel tussen de ¤ 40 en ¤ 60 per nacht per kamer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')