Briljant nummer. Moet Duvelduvel nog steeds een keer zien optreden. Schijnt dat ze met een dubbel CD bezig zijnquote:
:;(quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Tain het volgende:
Pas maar op jongens straks worden jullie posts gedelete
Opgeduveldquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:46 schreef Reintji het volgende:
Duvelduvel is echt pfoei... Die plaat met opgezwolle was ook nice
Zeik niet. Jij woont in Groningen, daar hebben ze tenminste een BurgerKing. Hier in Leeuwarden hebben we alleen een Macdonalds met negerts op de hoek.quote:
Als ik met m'n chick naar de Ikea ga moet ik altijd daar langsquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef Reintji het volgende:
Wij hebben zelf KFC homeboy, daar pas veel negerts
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef Reintji het volgende:
Wij hebben zelf KFC homeboy, daar pas veel negerts
In Groningen? Daar hebben ze toch alleen die ranzige tent op het station? Waar je altijd twijfelt of je eten niet al eerder aan een ander is meegegeven, maar die het niet moest en toen weer terug heeft gegeven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeik niet. Jij woont in Groningen, daar hebben ze tenminste een BurgerKing. Hier in Leeuwarden hebben we alleen een Macdonalds met negerts op de hoek.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
In Groningen? Daar hebben ze toch alleen die ranzige tent op het station? Waar je altijd twijfelt of je eten niet al eerder aan een ander is meegegeven, maar die het niet moest en toen weer terug heeft gegeven?
De Burger King in Groningen. Die is echt smerig.quote:
Fastfood omdat het voer koud is? Fastfood omdat de restaurants niet schoongemaakt worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |