Ik wel!! Aap die je er bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef RitseB het volgende:
Jij ook niet
Ik heb de OP niet gemaakt schat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
ED![]()
We staan samen op de lijst.. Dat is wat waard toch
Die gare telefoon verkoper heeft dat gedaanquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gare telefoon verkoper heeft dat gedaan![]()
Beter gaat die op de zwarte markt staan
[ afbeelding ]
Wie danquote:
Je moet hier wel bekvechten GBquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef GameBabe het volgende:
tvp
goedenavond ijseters, op-bekvechters ea!
Wat vind je van mijn eigen OP plaatjes trouwens? Gemaakt door Disfja (god hebbe zijn ziel)quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef GameBabe het volgende:
nee hoor, gewoon lief blijven lachen![]()
maar misschien werkt dat niet als man
Uiteraard. Jij wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:55 schreef lkb9000 het volgende:
tvp (hier kan het lekker nog wel.... hoop ik...)
Gast ik sta altijd op offline dus ik zei het offline en bleef offlinequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij wel.
AQuila360. Waarom zeg je wat op MSN en ga je daarna offline?
Sorry hoor. Heb je toch niks misdaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast ik sta altijd op offline dus ik zei het offline en bleef offline
Jawel!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry hoor. Heb je toch niks misdaan![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel!
je stuurde me een XBL berichtje dat niet netjes was en mijn kleine neefje was er op
Maar dan nog was het niet aardig van jequote:
Je weet ook wel dat het vriendschappelijk bedoeld was, want wij zijn vrienden. Dat weet je ook als geen ander.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan nog was het niet aardig van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |